Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä herkkuja viikonlopuksi?

Vierailija
30.01.2015 |

Tässä mietin huomista kauppalistaa.. Saa heittää ideoita ihan ruokiin tai herkkuherkkuihin. Viime viikonloppuna tehtiin itse pitsaa, nyt jotain muuta. Ja ainakin irtokarkkeja; suklaata, täytyy ostaa. Ja ehkä myös P&S lakuja.. Ja paketti jäätelöä. Osaatteko suositella jotain hyvää valkohomejuustoa ja mitä sen kanssa voisi olla?

Mitä herkkuja te meinaatte viikonlopulle?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa ja sitten riisiä+vihanneksia.

Vierailija
2/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusieniä, fenkolia ja jauhista. Niistä tulee herkkua uunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on ihan perinteisiä sipsejä, juustosnackseja, suklaata, viinirypäleitä.. Myös teen omena-raparperipiirakkaa vaniljavaahdon kera, sekä porilaisia. Nämä siis pe-la syömisiä.

Vierailija
4/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta amerikkalaisia tuotteita superbowlia varten.

Vierailija
5/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Ap

Vierailija
6/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nimenomaan viikonloppuna pitäisi syödä herkkuja?

Vierailija
7/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 06:54"]

Miksi ihmeessä nimenomaan viikonloppuna pitäisi syödä herkkuja?

[/quote]

Niinpä, mä syön joka päivä :)

Vierailija
8/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 06:54"]Miksi ihmeessä nimenomaan viikonloppuna pitäisi syödä herkkuja?
[/quote]

Sen kunniaksi, että selvisi viikosta hengissä? Arjen jaksan tunnin aamutreeneillä (klo.4:30-5:30 ja sit kouluun), mutta viikonloppuna on ihana ottaa rennommin.

- ei ap -

Vierailija
9/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg. Vedättekö oikeesti hirveet määrät namia, sipsejä tms. mättöä?
Eikö riittäisi jokin pieni herkku?
Kuulosti aika hurjalta joidenkin viikonloppumätöt. Ja jotkut ilmeisesti vetää kaksi päivää herkkuja. Meneekö vähän överiksi?
Herkuttelen kyllä itsekkin, mutta vähempi riittää minulle.

Vierailija
10/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tapana ihan noin paljoa herkutella mutta nyt on pulled pork uunissa neljä tuntia ja sit avomies tulee työreissusta ja tehdään nyhtöpossuhamppareita :)

Vierailija
11/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Vierailija
12/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityisiä herkkuja. Perusruokaa, mutta lauantaina ehkä vähän suklaata ja lasi punaviiniä :)

Vierailija
13/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:33"]

Ei mitään erityisiä herkkuja. Perusruokaa, mutta lauantaina ehkä vähän suklaata ja lasi punaviiniä :)

[/quote]

Minä teen perusruoasta herkkua.

Vierailija
14/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaa ja viinaa ja tupakkia, pillukin menisi, mutta siitä on turha haaveilla. juo kossua, niin ei tarvi nussia :)

Vierailija
15/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit herkuttelee viikonloppuisin. Minä syön rasvaisia juustoja joka päivä. Samoin karkkia. Viikonloppuna, kun ei ole stressiä, voin vaikka vetää appelsiinia.

Vierailija
16/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 01:48"]

Tässä mietin huomista kauppalistaa.. Saa heittää ideoita ihan ruokiin tai herkkuherkkuihin. Viime viikonloppuna tehtiin itse pitsaa, nyt jotain muuta. Ja ainakin irtokarkkeja; suklaata, täytyy ostaa. Ja ehkä myös P&S lakuja.. Ja paketti jäätelöä. Osaatteko suositella jotain hyvää valkohomejuustoa ja mitä sen kanssa voisi olla?

[/quote] Lauantaina on aamuksi lettuja, jäätelöä ja mansikkahilloa. Lounaaksi/päivälliseksi syödään kyyhkysiä tuon ohjeen mukaan: 

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/320596/Kokonainen%20kyyhkynen%20grillattuna/

Lapset saavat lauantaikarkkinsa ja mies ja minä jaamme varmaankin viinipullon tai kaksi.

Sunnuntaina aamulla focacciaa, lounaaksi/päivällisellä galzioneja ja jälkiruoaksi/välipalaksi rockyroadia.

Jos vielä illalla nälättää niin hankin "varmuuden vuoksi ainekset kotitekoisiin nugetteihin. 

Vierailija
17/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaota

Vierailija
18/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan ei tykännyt mun maksaruuasta? :( Tosi hyvää on, en oo pitkiin syönyt.

Vierailija
19/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa on pahaa, ainut ruoka, jota en pysty syömään.

Vierailija
20/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 01:48"]Tässä mietin huomista kauppalistaa.. Saa heittää ideoita ihan ruokiin tai herkkuherkkuihin. Viime viikonloppuna tehtiin itse pitsaa, nyt jotain muuta. Ja ainakin irtokarkkeja; suklaata, täytyy ostaa. Ja ehkä myös P&S lakuja.. Ja paketti jäätelöä. Osaatteko suositella jotain hyvää valkohomejuustoa ja mitä sen kanssa voisi olla?

[/quote]
Söin eilen pullaa niin että vieläkin on maha täynnä :( ei herkkuja tänään!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan