Sanokaa omat SMOOTHIE reseptinne :)
Kommentit (12)
Rahkaa, maitoa, vadelmia ja sokeria maun mukaan. Maidon voi korvata kermalla jos haluaa pehmeämpää... Ei kovin terveellinen enää silloin tosin
Kotimaisia mansikoita, jäätelöä, maitoa, sokeria, pellavansiemeniä
Minä käyttäisin mielelläni suomen kielen sanaa PIRTELÖ. Se viittaa iloiseen, piristävään juomaan. :)
Tavallinen on maitoa, banaania ja vaihdellen eri marjoja (banaani aina koska toimii makeutusaineena), lisäksi maitorahkaa ja joskus maustamatonta jogurttia.
Joskus olen tehnyt myös ilman banaania, mango-mansikka tai mustikka.
Heraproteiinijauhetta, vettä, soijalesitiinirakeita, macaa, banaania ja kaakaonibsejä.
Tai heraproteiinijauhetta, vettä, soijalesitiinirakeita, lucumaa ja jäisiä marjoja.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:25"]Minä käyttäisin mielelläni suomen kielen sanaa PIRTELÖ. Se viittaa iloiseen, piristävään juomaan. :)
[/quote]
En tahdo jäätelö mukaan
Sanoin jo, toistanko. Sanonko vielä kolmannen kerran?
1 dl maustamatonta jogurttia, 1 dl vadelmamehukeittoa ja pussi pikapuuro jauhetta.
Minä tein tänään sellaisen viherpirtelön ja tuli ihan hyvää, pari aiempaa kokeilua ovat maistuneet, no, aika terveelliselle, eli aika pahaa. Niissä aiemmissa oli liikaa vihreää ja liian vähän makeutta.
Laitoin 1,5 - 2 dl mantelimaitoa
2 isohkoa lehtä lehtikaalia (sen paksun kovan ruodon jätin pois)
vajaa korallinen babypinaattia
puolikas avokado ja puolikas banaani
1 kuorittu omena (luomuomenan voisi laittaa kuorineenkin)
pakastettua mangoa jonkun verran (alle 10 palaa laitoin)
n. sentin pala inkivääriä raastettuna
Puolen limen mehu
3 jääpalaa
Hyvää tuli, melko paksua, kaksi lasillista tuli. Tämä oli sekoitus eri ohjeista, joita on tullut vastaan. Onhan tässä aika paljon tavaraa, mutta varmaan terveellistäkin.
Turkkilaista jugurttia, jäisiä marjoja, banaania, maitoa
Yleensä vaniljanmakuista soijamaitoa (vai mitä juomaa onkaan...) tai nalle kaurajuomaa, banaania, mansikoita ja mangoa. Joskus mustikoita mansikoiden tilalla.
Maitorahkaa, mansikoita, banaania, mustikoita ja maitoa.