Kain sitten lapsen kouluta hammastahna naamassa..
Finniä siis kuivatin sillä ja unohdin pestä pois ennen ulos menoa. Nyt lapsi kieltäytyy menemästä enää kouluun kun kaikki luokkakaveritkin näkivät. Olen kuulemma maailman noloin äiti.
Kommentit (12)
Mitä otsikossa lukee, tai mitä sen pitäisi tarkoittaa?
No, kun lapset tulevat teini-ikään olet joka tapauksessa nolo, ihan vaan olemalla oma hammastahnaton itsesi!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:10"]Tuliko peitevoide mieleen? Kyllä meidän pojatkin ottavat sen vastaan ihan iloisina.
[/quote]
Hammastahna kuivattaa finnin ja se poistuu nopeammin.
T. Teini
Mikä tää kain pitäis olla? Hain? Miksei lapsesi itse pessyt sitä pois? Miksi syytttää sinua?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:19"]
Mikä tää kain pitäis olla? Hain? Miksei lapsesi itse pessyt sitä pois? Miksi syytttää sinua?
[/quote]
Hain. Ja sillä mutsilla oli hammastahnat naamassa, eikä ipanalla. Jotain omaa ajatustoimintaa soisi tapahtuvan, vaikka viestissä vähän virheitä olisikin.
Mä oon niin helpottunut, etten ole ainoa joka vähän mokailee! :D
Eilen joku teki aloituksen että oli istunut puolialasti foliot päässä värjäämässä hiuksiaan kun huoltomies oli tullut käymään. Näitä arkipäivän (itselle) noloja juttuja sattuu varmaan kaikille, mutta kun niistä ei puhuta, tulee sellainen olo että itse vain höseltää ja muut hoitaa tilanteet aina niin coolisti.
Nimim. Viime viikolla kävelin kauppaan roskapussin kanssa enkä huomannut asiaa ennen kuin kaupalla aloin miettimään että mikä ihme minusta haisee niin julmetun pahalta -.-'
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:19"]
[/quote]
Hain. Ja sillä mutsilla oli hammastahnat naamassa, eikä ipanalla. Jotain omaa ajatustoimintaa soisi tapahtuvan, vaikka viestissä vähän virheitä olisikin.
[/quote]
Aa joo nyt tajusinkin :D Juu onhan toi ihan selkeä aloitus. No mut virheitä sattuu. Kyllä lapsi sen pian unohtaa.
Juu anteeksi kirjoitusvirheet. Imetin äsken samalla ja jouduin kirjoittamaan vasemmalla kädellä. Minulla oli siis otsassa n. 2cm X 2cm kokoinen läntti hammastahnaa kun hain kolmasluokkalaisen. Lapsi on nyt kieltäny minua tulemasta enää hänen koulullensa :D
T. Nolo äiti
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:19"]
[/quote]
[/quote]
Ai VÄHÄN virheitä? Niin sekava otsikko ettei tuosta ymmärrä mitään. Ja sain aloituksesta sen käsityksen, että penskalla olisi ollut hammastahnaa naamassa ja ei itse älynnyt pestä pois. Voisi joskus tarkistaa sen tekstin ennen lähettämistä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:19"]
[/quote]
[/quote]
Ai VÄHÄN virheitä? Niin sekava otsikko ettei tuosta ymmärrä mitään. Ja sain aloituksesta sen käsityksen, että penskalla olisi ollut hammastahnaa naamassa ja ei itse älynnyt pestä pois. Voisi joskus tarkistaa sen tekstin ennen lähettämistä.
[/quote]
Taitaa vika olla sinussa eikä aloituksessa, kyllä tuon kykeni ymmärtämään.
-ohis
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:27"]Juu anteeksi kirjoitusvirheet. Imetin äsken samalla ja jouduin kirjoittamaan vasemmalla kädellä. Minulla oli siis otsassa n. 2cm X 2cm kokoinen läntti hammastahnaa kun hain kolmasluokkalaisen. Lapsi on nyt kieltäny minua tulemasta enää hänen koulullensa :D
T. Nolo äiti
[/quote]
Tekevälle sattuu :)
Terv. Toinen nolo äiti
Tuliko peitevoide mieleen? Kyllä meidän pojatkin ottavat sen vastaan ihan iloisina.