Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus 2015!

Vierailija
27.01.2015 |

Mä olen päättänyt laihtua ja aika hyvin olen onnistunut päätöksessäni koska olen lähtenyt tavoitteeseen pienin askelin.
Se tarkoittaa käytännössä sitä ,että tämä tammikuu on "opettelu kuukausi", silloin voi ja saa epäonnistua.

Helmikuussa aijon olla vahvempi ja pitää esim.ruokavalioon kuuluvat juttuni kurissa,
sallien välillä kuitenkun pieniä herkkuja.

Liikuntatavoitteessani olen pysynyt eli 3-4 krt viikossa n.1h kerrallaan ja kyllä on hyvä olo!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vinkkejä kuinka saat laihdutettua niin nopeasti

Vierailija
2/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Täällä kans tehdään kovasti töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit laihariketjui kyl riittää :D

Vierailija
4/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee 5kg lähtenyt 2kk! Mites muilla?

Vierailija
5/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:30"]

Mä olen päättänyt laihtua ja aika hyvin olen onnistunut päätöksessäni koska olen lähtenyt tavoitteeseen pienin askelin. Se tarkoittaa käytännössä sitä ,että tämä tammikuu on "opettelu kuukausi", silloin voi ja saa epäonnistua. Helmikuussa aijon olla vahvempi ja pitää esim.ruokavalioon kuuluvat juttuni kurissa, sallien välillä kuitenkun pieniä herkkuja. Liikuntatavoitteessani olen pysynyt eli 3-4 krt viikossa n.1h kerrallaan ja kyllä on hyvä olo!

[/quote]

Muista syödä paljon rasvaa.

Vierailija
6/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. :)

Vierailija
7/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:30"]

Mä olen päättänyt laihtua ja aika hyvin olen onnistunut päätöksessäni koska olen lähtenyt tavoitteeseen pienin askelin. Se tarkoittaa käytännössä sitä ,että tämä tammikuu on "opettelu kuukausi", silloin voi ja saa epäonnistua. Helmikuussa aijon olla vahvempi ja pitää esim.ruokavalioon kuuluvat juttuni kurissa, sallien välillä kuitenkun pieniä herkkuja. Liikuntatavoitteessani olen pysynyt eli 3-4 krt viikossa n.1h kerrallaan ja kyllä on hyvä olo!

[/quote]

Muista syödä paljon rasvaa.
[/quote]Normaalisti jatkan. En skarppaa, vaan syön ruokaaineympyrästä joka lohkosta.Karkkia ja suklaata en syö lainkaan, leivonnaisia sentään herkuttelen pari kertaa viikossa mutta vain pienen määrän.
Liikuntaa harrastan 5pvä.nä vko.ssa.
Olen niin tyytyväinen!

Vierailija
8/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä laihduttu jo 8kg vuoden alust.

Vierailija
9/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:30"] Mä olen päättänyt laihtua ja aika hyvin olen onnistunut päätöksessäni koska olen lähtenyt tavoitteeseen pienin askelin. Se tarkoittaa käytännössä sitä ,että tämä tammikuu on "opettelu kuukausi", silloin voi ja saa epäonnistua. Helmikuussa aijon olla vahvempi ja pitää esim.ruokavalioon kuuluvat juttuni kurissa, sallien välillä kuitenkun pieniä herkkuja. Liikuntatavoitteessani olen pysynyt eli 3-4 krt viikossa n.1h kerrallaan ja kyllä on hyvä olo! [/quote] Muista syödä paljon rasvaa. [/quote]Normaalisti jatkan. En skarppaa, vaan syön ruokaaineympyrästä joka lohkosta.Karkkia ja suklaata en syö lainkaan, leivonnaisia sentään herkuttelen pari kertaa viikossa mutta vain pienen määrän. Liikuntaa harrastan 5pvä.nä vko.ssa. Olen niin tyytyväinen!

[/quote]

Mitä on skarppaus?

Vierailija
10/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:30"] Mä olen päättänyt laihtua ja aika hyvin olen onnistunut päätöksessäni koska olen lähtenyt tavoitteeseen pienin askelin. Se tarkoittaa käytännössä sitä ,että tämä tammikuu on "opettelu kuukausi", silloin voi ja saa epäonnistua. Helmikuussa aijon olla vahvempi ja pitää esim.ruokavalioon kuuluvat juttuni kurissa, sallien välillä kuitenkun pieniä herkkuja. Liikuntatavoitteessani olen pysynyt eli 3-4 krt viikossa n.1h kerrallaan ja kyllä on hyvä olo! [/quote] Muista syödä paljon rasvaa. [/quote]Normaalisti jatkan. En skarppaa, vaan syön ruokaaineympyrästä joka lohkosta.Karkkia ja suklaata en syö lainkaan, leivonnaisia sentään herkuttelen pari kertaa viikossa mutta vain pienen määrän. Liikuntaa harrastan 5pvä.nä vko.ssa. Olen niin tyytyväinen!

[/quote]

Mitä on skarppaus?
[/quote]kts.VHH :)

Vierailija
11/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]

[/quote]

Mitä on skarppaus?
[/quote]karpata;)

Vierailija
12/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:30"] Mä olen päättänyt laihtua ja aika hyvin olen onnistunut päätöksessäni koska olen lähtenyt tavoitteeseen pienin askelin. Se tarkoittaa käytännössä sitä ,että tämä tammikuu on "opettelu kuukausi", silloin voi ja saa epäonnistua. Helmikuussa aijon olla vahvempi ja pitää esim.ruokavalioon kuuluvat juttuni kurissa, sallien välillä kuitenkun pieniä herkkuja. Liikuntatavoitteessani olen pysynyt eli 3-4 krt viikossa n.1h kerrallaan ja kyllä on hyvä olo! [/quote] Muista syödä paljon rasvaa. [/quote]Normaalisti jatkan. En skarppaa, vaan syön ruokaaineympyrästä joka lohkosta.Karkkia ja suklaata en syö lainkaan, leivonnaisia sentään herkuttelen pari kertaa viikossa mutta vain pienen määrän. Liikuntaa harrastan 5pvä.nä vko.ssa. Olen niin tyytyväinen! [/quote] Mitä on skarppaus? [/quote]kts.VHH :)

[/quote]

Tiedän, mitä on karppaus, mutta mitä on skarppaus?

Vierailija
13/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tällaisesta ruokavaliosta?

Liikun paljon, 3x viikossa 1,5h kuntosalitreeni ja 2-3x viikossa 1-2h reipas kävelylenkki:

Esim. Pv 1:

- puuro(reilu 1dl hiut. Veteen), raejuusto ja rasvaton maito

- kinkkupasta ja raejuusto (alle 1/2 ruokalautasta)

- kurkkua, porkkanaa 1 appelsiini

- 2 kananmunan munakas oliiviöljyssä paistettu, vihanneksia

- 1 reissumies pala, kinkku ja juusto, banaani

esim. Pv 2:

- 2 munan munakas oliiviöljyssä

- 2 ruisleivän puolikasta, juusto ja kinkku

- iso lautanen makkarasoppa, näkkileipä ja juusto

- omena

- rasvaton luonnonjogurtti kaurahiutaleilla ja pellavansiemenillä

voiko laihtua? Bmi 26, lihasta ihan mukavasti mutta kamala vyötärö ja maha

Vierailija
14/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:53"]

Mitä mieltä tällaisesta ruokavaliosta?

Liikun paljon, 3x viikossa 1,5h kuntosalitreeni ja 2-3x viikossa 1-2h reipas kävelylenkki:

Esim. Pv 1:

- puuro(reilu 1dl hiut. Veteen), raejuusto ja rasvaton maito

- kinkkupasta ja raejuusto (alle 1/2 ruokalautasta)

- kurkkua, porkkanaa 1 appelsiini

- 2 kananmunan munakas oliiviöljyssä paistettu, vihanneksia

- 1 reissumies pala, kinkku ja juusto, banaani

esim. Pv 2:

- 2 munan munakas oliiviöljyssä

- 2 ruisleivän puolikasta, juusto ja kinkku

- iso lautanen makkarasoppa, näkkileipä ja juusto

- omena

- rasvaton luonnonjogurtti kaurahiutaleilla ja pellavansiemenillä

voiko laihtua? Bmi 26, lihasta ihan mukavasti mutta kamala vyötärö ja maha

[/quote]

Et voi laihtua, rasvattomalla ruoalla ei laihdu.

Vierailija
15/18 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin helmikuun alussa ja nyt on kuukaudessa lähtenyt 8 kg. Vielä olis sellaset 11 kg jäljellä ja olen tavoitteessani.

Vierailija
16/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olen käyttänyt https://www.facebook.com/pages/Laihdutus-Laastari/853990511335813?ref=hl

ja raskaus arpi rasvaa mikä on todella hyvää

Vierailija
17/18 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kesäkuu, vieks jäde ja grillivartaat voiton?

Vierailija
18/18 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule helteitä, liikkuminen ei ole kivaa silloin. Mut ainahan voi toki uida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan