Minäkin kun muutkin: Onko tässä haamujen haamu vai nega?
Eka yrityskierros ja tietysti olen kuvitellut jo kaikki raskausoireet heti ovulaatiosta lähtien. Odotuksen on korkealla ja tein nyt raskaustestin vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta torstaina.
http://aijaa.com/zGQXKO
mitä mieltä olette, onko tässä haamujen haamu vai onko tää vain se viivanpaikka?
Hiukan laitoin lisäkontrastia kuvaan ja olen näkeväni jotain väriäkin viivassa.
Uskaltaako jo innostua vai mitä mieltä ootte?
Tää testi on preg checkin ja mulla on clearbluen digiaatlinenkin kaapissa odottamassa, mutten vielä sitä kehtais "kuluttaa" kun on sen verran kalliitta noi digitestit ja kiertokin vielä kesken...
Kommentit (26)
Kyllä nään siinä hiukan väriä. :-)
Mullakin tuli tuollainen ennen kuin menkkojen piti alkaa ja nyt se tulos on lentopalloharkoissa :P
onnea AP :)
haamujen haamu. Varovaiset onnittelut <3
viivanpaikka ei kyllä näy kuvissa vaikka kuinka tiirailis.
Kuvassa oon juuri sen verran heiveröistä rakeisuutta, että viivan voi nähdä - useammassakin paikassa, myös taustassa ja tikun kuoressa. Tulos: ei viivaa.
Kyllä tuossa jotain näkyy, mutta aikaisin olet kyllä liikkeellä. :D
Kuvan pitäisi kyllä olla parempi. :)
Minä en näe tuossa yhtään mitään.
No aika ristiriitaisesti ollaan vastattu, suunnilleen puolet sanoo negaa ja puolet haamua :D
Ton testin siis otin tänään aamulla kello kuus, ehkä nyt olis hyvä aika 12 tuntia myöhemmin tehdä uus testi :)
Voihan se 12 tuntiakin tuoda jo vähän lisää väriä jos on tullakseen?
En kyllä vieläkään raaski cb testejä tuhlata mutta jos noita halvempia kokeilis. Liuskatestejä mulla ei ole ollenkaan. Tuun kertoon sitten seuraavasta testistä :)
AP
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:25"]
No aika ristiriitaisesti ollaan vastattu, suunnilleen puolet sanoo negaa ja puolet haamua :D
Ton testin siis otin tänään aamulla kello kuus, ehkä nyt olis hyvä aika 12 tuntia myöhemmin tehdä uus testi :)
Voihan se 12 tuntiakin tuoda jo vähän lisää väriä jos on tullakseen?
En kyllä vieläkään raaski cb testejä tuhlata mutta jos noita halvempia kokeilis. Liuskatestejä mulla ei ole ollenkaan. Tuun kertoon sitten seuraavasta testistä :)
AP
[/quote]
Rauhotu hyvä ap. Tuolla menolla saat kohta keskenmenon jos edes raskaana olet
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:13"]Mielestäni toi on vaan viivanpaikka, mutta jos ei menkkojenkaan olis vielä pitänyt alkaa niin turha sitä on vielä testailla. Ja harva tulee raskaaksi heti ensikierrosta. Rauhoitu ap!
[/quote]
Minä olen tullut jo kahdesti! :-D
Minä näen kyllä haamun!! Tule kertomaan oletko raskaana!
Mä olin kyllä näkevinäni viivan. Kerro sit uuden testin tulos.
T. 14
Siis kun katon kohti sitä niin en nää mitään, mut kun katon vähän sivuun niin nään viivan, mut mul on kyllä huono näkö ja joskus pitääkin katsoo hieman vinoon jos haluun nähä jotain.
Malta odottaa päivä tai pari menkkojen alkamisesta, jos niitä ei kuulu. Silloin ei tarvitse enää arvuutella eikä kuvitella mitään oireita tai viivoja. Tsemppiä!
No niin, AP siis tässä. En malttanut odottaa huomiseen vaan tärisevin käsin tein taas uuden testin ja nyt ei mun mielestä kyllä enää voida puhua viivanpaikasta...
Itkuhan tässä tulee.....
Mielestäni toi on vaan viivanpaikka, mutta jos ei menkkojenkaan olis vielä pitänyt alkaa niin turha sitä on vielä testailla. Ja harva tulee raskaaksi heti ensikierrosta. Rauhoitu ap!