Esimies haukkui pystyyn
Miten tähän tulisi suhtautua? Ei mitään positiivista, vaikka muilta olen saanut hyvää palautetta ja asiakkaat olleet tyytyväisiä.
Kommentit (16)
Meille tulee juuri kysely.. Mietin vastaanko huonoilla arvioilla. Esimiestä ei oikeasti kiinnosta oma työ yhtään.. Aiemmin olen laittanut silti neutraaleja, koska hän on henkilönä ihan ok.
Jotenkin tänään tuntui, että hän purki pahan olonsa minuun vaan koska voi..
Ap
Esimiehiä ei pidä päästää kukkoilemaan. Sano takaisin, ettet pidä hänen käytöstään asiallisena.
Voinko laittaa tästä hänelle sähköpostia?
Ap
Ala etsimään työpaikkaa jossa sua arvostetaan.
Itse pääsin mukavaan työhön mutta esihenkilö oli syvältä.
Itse kirjoitin puolivuotispalautteeseen että esimiesten pitäisi välittää alaisistaan edes vähän.
Sain potkut. Mutta silti kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee juuri kysely.. Mietin vastaanko huonoilla arvioilla. Esimiestä ei oikeasti kiinnosta oma työ yhtään.. Aiemmin olen laittanut silti neutraaleja, koska hän on henkilönä ihan ok.
Jotenkin tänään tuntui, että hän purki pahan olonsa minuun vaan koska voi..
Ap
Olet siis jatkossakin roskasanko johon voi purkaa pahanolonsa.
Minä jäin sairaslomalle burn outin vuoksi. Pomo: "en usko työuupumukseen. "
Kuulemma on vaan epäsopivia töitä, että irtisanoudu jos työ ei kiinnosta.
Voitte uskoa että kyllä irtisanouduin piiitkän pitkän sairasloman jälkeen.
Ilmoita kiusaamisesta esimiehen esimiehelle.
Harkitsin pitkää saikkua, mutta täällä sitä vaan ollaan.
Meillä on palaveri yhteen projektiin liittyen. Kysyn suoraan haluaisiko hän minun lähtevän vai mikä oli raivon syy.
Minulle on tarjottu yhtä toista työtä, punnitsin aiemmin ettei yhtä hyvä, mutta ehkä tämä on sysäys lähteä. Esimiehen esimies on kyllä mukava.
Ap
Tee hashtag minämyös- ilmoitus hänestä.
Tuo Postilla aivan normaalia, vaihda työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin sairaslomalle burn outin vuoksi. Pomo: "en usko työuupumukseen. "
Kuulemma on vaan epäsopivia töitä, että irtisanoudu jos työ ei kiinnosta.
Voitte uskoa että kyllä irtisanouduin piiitkän pitkän sairasloman jälkeen.
Työnantajat herätkää, täällä työttömien joukossa olisi paljon kiitollisempia tekijöitä jotka ei saikuta eikä harrasta muoti-burn-outteja ja muita. Lopettakaa noiden luusereiden pyörittäminen paikasta toiseen kun palkkaatte aina vain "jo töissä huonoksi todettuja".
Huusi oikeasti, vai ainoastaan huomautti että nyt ei mennyt ihan putkeen?
Edellisessä työssäni pomo ei juuri tavannut alaisia. Korona-aikana entistä vähemmän. Sitten saattoi yhtäkkiä vihjata jotain, kuinka minulla ei olisi ystäviä tai tuttuja töissä. Työntekijöillä oli valtava työmäärä ja teimme töitä keskenämme. Kaikki mitätöntä pomon suhtautumisen perusteella. Reaktiona toisen tehtävän haastatteluuni suunnilleen "puhumista se työ on" ja ilmeisesti en muka siinä pärjää yhtään vaan muualta tuleva oli parempi. Työ ei todellakaan ollut mitään puhumista. Aivan törkeää ja ihmeellistä.
Joskus harvoin pomon nähdessäni yritin kertoa töistäni yms, mutta pomo ei varmaan asiaa noteerannut.
Aina esihenkilöiden reaktioilla ei ole tekemistä työntekijän suoriutumisen kanssa. Voivat vaan haluta luoda tietynlaista kuvaa ja työntekijä ei voi oikein mitään.
Alat kytätä esimiehen virheitä ja raportoit niistä esimiehen esimiehelle. Lisäksi kaikissa työhyvinvointikyselyissä anna johtamisesta kaikein huonoin arvosana.