Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mielipiteenne nimestä Lilia?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Super ihana. Raikas ja kukalta tuoksuva.
Tulee mieleen, että eikö ole osattu kirjoittaa Liljaa oikein.
Muotinimi tai ainakin tulossa... Livia, Lilia, Lilian, Lily...
Sehän on vähän kuin Lilja oululaisittain! :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Etkö tosiaankaan osaa tehdä näitä aloituksiani oikealle palstalle?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nätti nimi, en usko että on mikään muotinimi vaikka sitä ehkä jonkun verran on viime aikoina annettu. Tuskin mikään yleinen kuitenkaan on nyt tai myöhemminkään (ei toki voi ennustaa). Voi toki sekoittua Liljaan, mutta aika monet tosi tavallisetkin nimet sekoittuvat millon mihinkin nimeen, joten eikai tuota kannata liikaa miettiä.
Alue: Aihe vapaa
Kaunis nimi.