Miksi naiset eivät pidä Aurikatariinasta?
Ärsyttääkö se kun kaksi söpöä naista siivoaa (todennäköisesti vakavasti masentuneen) miehen asunnon?
Kommentit (13)
Olen huomannut saman.
Mutta siten fanittavat Brother Christmasia, Havaintoja Sivusuhteesta-miestä ja Koomikko Ilkka Kiveä. Eli narsisteja jotka keräävät pointseja ja hyökkäävät ihmisiä vastaan jotka uskaltavat kritisoida heitä.
Olen itsekin yksinäinen mies jolle viina maistuu mutta tuommoiseen kuntoon en kotiani päästäisi.
Onhan se vähän ällöpositiivinen mutta kyllä noita videoita mielellään katselee ja seuraan häntä instassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Mutta siten fanittavat Brother Christmasia, Havaintoja Sivusuhteesta-miestä ja Koomikko Ilkka Kiveä. Eli narsisteja jotka keräävät pointseja ja hyökkäävät ihmisiä vastaan jotka uskaltavat kritisoida heitä.
En tiedä ketään noista :D eikä mulla ole mitään auria vastaan, kiva että auttaa ihmisiä siivoamalla.
Siksi eivät pidä koska Auri edustaa klassista naisellisuutta ja tekee sen hymyillen eikä kieli ulkona twerkaten. Tuollainen Auri on jokaisen miehen mielessä superhottis. Etenkin nykyään kun monen naisen kämppä on aikamoinen sikolätti
Ilmeeni nyt:
Mistäö tuo "naiset ei tykkää Aurista" -juttu nyt on tullut selville? En ole missään huomannut mitään tuollaista, tuntuu trolli-aloitukselta taas. Olen nainen ja seuraan Auria. Myös kommenteista päätellen 99% seuraajista ja fanittajista on naisia. Missä helkutin rinnakkaistodellisuudessa ap elää vai oliko aloitus taas jotain yksinäisen incellin fantasiaa?
Yrittääkö AP ulkoistaa oman saamattomuutensa jonkun muun syyksi?
Vierailija kirjoitti:
Siksi eivät pidä koska Auri edustaa klassista naisellisuutta ja tekee sen hymyillen eikä kieli ulkona twerkaten. Tuollainen Auri on jokaisen miehen mielessä superhottis. Etenkin nykyään kun monen naisen kämppä on aikamoinen sikolätti
Niin mitä? Miten niin naiset ei pidä?
Nevahöörd. Joten jo yleistys "naiset" ei ansaitse muuta, kuin alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
vastaukseni ilmeeseesi
Onks toi se Auri?
Miten niin ei pidä? Auri on jees!