Kuinka voin vaikuttaa ulkonäkööni
Eli tahdon nyt vihdoin kaunistua! Olen kaunis kasvon piirteiltäni mutta olen lihava. Olen laihtunut jo 15kg mutta lisää on edessä. Syön nykyään terveellisesti, juon 2,5litraa päivässä vettä, lopetin tupakoinnin. Mitä muita keinoja olisi?
Kommentit (4)
- Laihdutus normaalipainoon ja elä terveellisesti
- Tyylikkäät, parhaita puoliasi korostavat vaatteet
- Kevyt meikki joka saa ihosi tasaiseksi ja hehkumaan, kulmakarvojen oikeaoppinen muotoilu ja usein myös värjäys on ensiarvoisen tärkeää, sipasu poskipunaa joka saa kasvot heräämään eloon, ripsiväriä, huulikiilto/puna
- Hiukset. Pidä ne AINA hyvässä kunnossa. Haalistunutta väriä ei pelasta muuten huoliteltu kokonaisuus mutta upeat hiukset kääntävät päitä vaikka olisit muuten vaikka meikittä ja verkkareissa..
- Luonne ja käytös. Älä kulje katse maassa. Hymyile ja katso myös tuntemattomia silmiin. Käyttäydy aina "oikeaoppisesti" esimerkiksi muista sanoa kiitos. Pyri piristämään muiden päivää pienellä kehulla, esimerkiksi kehu kaverisi uusia kenkiä tms. kauniiksi. Sinusta jää parempi ja positiivisempi mielikuva.. Ja eikö olisi mukavaa, jos muut olisivat yhtä ystävällisiä sinua kohtaan? :)
Lupaan, että tällä kokonaisuudella tulet kääntämän päitä.
Ovatko hampaasi nätit? Entä kasvojen iho ja hiukset hyvässä leikkauksessa ja puhtaat? Hymyiletkö? Onko ryhtisi suora? Minkälaisia vaatteita käytät, vieläkö sinulla on käytössä ne +15 kg vaatteet? Kuinka vanha olet?
Minusta urheilijat on lähes aina kauniita vaikka eivät mitään missejä olisikaan, koska niillä on se sellainen "terve" ihonväri kasvoilla jota hyvä verenkierto saa aikaan, joten liikkuminen kannattaa, monestakin syystä :)
Olen 25 mutta näytän paljon vanhemmalta vauvavuoden jälkeen. Itsetuntoni on nolla ylipainoni takia, joten edelleen ne samat rytkyt päällä. Ryhti on ok, hymyilen paljon mutta harvoin kukaan hymyilee takaisin. Tahdon olla näyttävä! Masentaa olla rupsahtanut tässä iässä!!!!