mitä hittoa?!miehestä, pettämisestä, raskaudesta, ruoasta
Lyhyesti:
Olen 6kuulla raskaana miehelleni. Mies jäi kiinni pettämisestä työkaverini kanssa 2vkoa sitten. Minulle tuli ennenaikaisia supistuksia varmaan stressin tms vuoksi, ja jouduin sairaslomalle ja täysin vuodelepoon, sillä supistukset ovat tehneet tuhojaan kohdunsuulla.
Tänään mies tuli asunnollemme evakosta kaverinsa luota, tarkoituksenamme oli puhua. Mies oli todella hyökkäävä minua kohtaan, haukkui ja käyttäytyi hermostuneesti.
Teki minulle kuitenkin ruokaa. Toi sen minulle vuoteeseen, ja oli todella outo. Noh, kuitenkin sanoin miehelle että tahtoisin yrittää vielä lapsemme vuoksi.
Mies hätkähti, juoksi luokseni ja huusi että älä syö sitä ruokaa!!!! Aivan hätäisenä, tempaisi lautasen pois minulta ja heitti roskiin koko lautasen. En kerennyt syödä yhtään haarukallista.
Tämän jälkeen mies lähti ulos itkien eikä vastaa enää puhelimeen.
Mitä helvettiä. Miksi en saanut syödä ruokaa?!
(anteeksi jos tulee pötköön, puhelimella kirjoitan)
Kommentit (18)
Oli selvästikin pistänyt ruokaan jotain :( En kyllä uskaltaisi tommosta ottaa takaisin.
Hei nyt nyt. Stoppi tohonhommaan et ota sitä takas enää.
Hyi helvetti mikä ihminen. Selviät yksinkin.
Eikai sentään? Eihän mitään myrkkyjä edes kaupassa myydä edes. Itse mietin lähinnä pesemättömiä kasviksia tai sylkeä ruoan joukossa tms.
Apua! Ap
Mitä jos annat ruokanäytteen poliisille ja sanot epäileväsi rikosta... mitäs sitten, otatko sekopään takaisin vai oisko pitkän terapian paikka jos ei pää kestä pettämisen seurauksia ukolla.. voimia raskauteen kuitenkin!
Olikohan hakenut apteekista jälkiehkäisypillerit uuden naisystävän kanssa ja sekoittanut ne ruokaan.
Tää on kyllä provo kun sehän joutuis linnaan tosta. Anyway, älä palaa yhteen ihmisen kanssa joka olisi myrkyttänyt sinut, varmaan oli jtn aborttipillereitä tms. Vaikka tempaisikin pois. Yök pettäjä ja myrkyttäjä. Noh mistäs tietää vaikka olisikin totta! Siksi neuvot
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:21"]Olikohan hakenut apteekista jälkiehkäisypillerit uuden naisystävän kanssa ja sekoittanut ne ruokaan.
[/quote]
Aiheuttavat ennenaikaisen synnytyksen.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:16"]Yritti myrkyttää sut
[/quote]
Apteekistahan saa vaikka mitä kamaa, mitä raskaana olevat eivät saisi käyttää.
Vastauksenne saivat minut miettimään. Kiitos.
Ap
Porvoota huutais tämä? Voi teitiä höpönassua.
Otat näytteen ruuasta ja viet poliisille. Sen pituinen se. Mutta älä kerro miehelle vieneesi ruokaa tutkittavaksi koska kohta se on sun ovella kirveen kanssa. Järki käteen nyt nainen! Paljonko on ikää? Rautakaupasta sitä kaikkea ikävää saa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:53"]
Otat näytteen ruuasta ja viet poliisille. Sen pituinen se. Mutta älä kerro miehelle vieneesi ruokaa tutkittavaksi koska kohta se on sun ovella kirveen kanssa. Järki käteen nyt nainen! Paljonko on ikää? Rautakaupasta sitä kaikkea ikävää saa.
[/quote]
Uskotko joulupukkiinkin?
Tämä on kyllä selvästi provo, eihän kukaan tuollaista tee. Mutta elokuvissa mies olisi laittanut jälkiehkäisypillereitä tai ns. aborttipillereitä ruokaan tappaakseen syntymättömän lapsen. Mikä olisi siis vakava rikos. Muttajoo.
En tiiä mitä sanoa ilmeisesti miehesi ei ole valmis isäksi