Kuinka usein miehenne vaihtaa vaatteensa?
Täällä usein kysytty, kuinka usein vaihdatte vaatteet puhtaisiin. Itse vaihdan lähes kaikki vaatteet päivittäin, joka on jo liioittelua, mutta en mahda sille mitään. Vaikka näkyvää likaa ei olisi tai hajua, saatan vaihtaa silti.
Myönnän olevani hieman ääripää, mutta silti mielestäni mieheni vaihtaa vaatteensa liian harvoin.
Sukat kerran viikossa, bokserit/pitkät kalsarit max 2 krt viikossa, samat housut ja paita voi olla pari viikkoakin käytössä. Vaikka mies olisi esim kolannut pihan ja kehunut kuinka tuli hiki, painellut suihkuun, niin vetää vielä sen t-paidan ylleen mikä yllään oli aikaisemmin hikoillut - ja tulee se päällään vielä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin :( vaihdan lakanat 1-2 kertaa viikossa, juuri siksi kun mies nukkuu niissä samoissa kamppeissa millä päivisin hikoilee..
Mites muilla?
Kommentit (6)
Boxerit 2krt vuikossa??? Laittaako hän likaiset takaisin päälle suihkun jälkeen vai käykö muka vain kaksi kertaa viikossa suihkussa?hyi
No yök tosiaan! Kuka muuten täysin normaalisti käyttäytyvä ihminen pukee hikiset vaatteet päälleen suihkun jälkeen ja vielä nukkuu samoissa vaatteissa? Heitä pesukoneeseen hikivaatteet, kun mies on suihkussa!
Oi voi, hän vaihtaisi vaatteensa vaikka kahdesti päivässä mutta rajoitan tätä, koska en halua pyykkiorjaksi. Päivittäin vaihtaa alusvaatteet ja sukat sekä salivaatteet. Päälivaatteita en soisi vaihtavan useammin kuin max pari kertaa viikossa elleivät sitten haise (hieltä) jota sitäkin valitettavasti tapahtuu usein.
Mies on meistä kahdesta se turhamainen, todellinen närhi. Vaatehuollosta hän ei silti ymmärrä mitään, ja hän resuuntuisi muutamassa viikossa totaalisesti ellen jatkuvasti opastaisi, kehiottelesin ja korjaisi vaurioita. Vaatteita mies tietenkin tykkää ostaa, mutta haluaa että minä olen mukana valitsemassa.
Itse vaihdan alusvaatteet päivittäin, joskus myös puseron mutta useimmiten sitä pidän pari päivää. Housut (farkut tms) menee muutaman päivän, riippuen siitä mitä on tehnyt.
Mies vaihtaa päivittäin bokserit, sukat ja t-paidan. Käyttää töissä kauluspaitoja t-paidan päällä, sen vaihtaa pari kertaa viikossa ellei ole tahroja. Farkkuja käyttää muutaman päivän hänkin.
Mies ei käy suihkussa kuin max 3 kertaa viikossa (eli saunapäivinä vain!). Itse käyn lasten kanssa päivittäin.
Olen vienyt jätkän vaatteita lukuisia kertoja pyykkiin häneltä salaa, mutta aina ei jaksa.
Ei mies hae tällä mitään, paitsi ehkä jollain tapaa säästöä. On aika pihi tyyppi ja sukat ei kuulema mene edes likaiseksi viikossa. Eipä. Ja alushousut, jos niissä ei paskarantuja ole niin menevät kuulema vallan mainiosti. Ja yäk todellakin, saapi sitten ihmetellä miksi en tunge kainaloon.
Aijoo, mä tunnistan meidän tyynytkin hajusta. Mun tyyny tuoksuu shamppoolle, miehen likaiselle päänahalle. Ihmettelee sitäkin, miksi on niin tarkkaa kumpi tyyny, vaikka olen kertonut miksi.
Ap
Yök. Alusvaatteet ja sukat joka päivä, rintsikat menee pari pv ja aluspaita joka päivä... Farkkuja voi sen viikonkin käyttää ja hupparia/neuletta voi pitää muutaman kerran. Tuo on kyllä ällöttävää, ties mitä bakteereja ja tulehduksia alkaa tulla. Mitä se sun mies tolla hakee? Ekologisuutta? Vai luuleeko että ne alushousut menee oikeesti pari pv? Ällöttävää anteeksi vain