G: Miten peseydyt?
Kuinka kauan aikaa vietät suihkussa/ammeessa? Käytätkö saippuaa, harjaa, kinnasta? Millaista? Peseydytkö joka päivä?
Oletko mielestäsi aina hyväntuoksuinen ja olemukseltasi raikas?
Kommentit (7)
Suihkussa menee ehkä 5 minuuttia, jos pesen hiukset niin 10. Pesen hajuttomalla pesunesteellä kainalot ja intiimialueet. Sitten vaahdotan hyväntuoksuista suihkusaippuaa käsissä ja käyn sillä nopeasti läpi kropan. Pari kertaa viikossa harjaan lisäksi selän pitkävartisella harjalla. Ehkä kerran kuussa kuorin vartalon ihon kuorintavoiteella tai -hanskoilla. Hiukset pesen joka toinen päivä.
Luulisin tuoksuvani hyvältä. Ainakaan en hikoile paljoa ja käytän päivittäin deodoranttia sekä hillittyä parfyymia.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:18"]
Teen reijän jäähän, josta kannan ämpärillä vettä pataan, lämmitän padan pienillä klapeilla saunan ohessa, saunon pari tuntia ja rituaali loppuu peseytymiseen - jaa niin, harjalla ja palasaippualla pesen. Sitten juon ison lasillisen omenamehua syksyn sadosta.
Olemukseltani olen melko "maanläheinen".
[/quote]
Mihin aikaan joudut heräämään, jos töihin pitäisi lähteä seitsemältä?
Käyn joka ilta suihkussa ja käytän normaalia suihkusaippuaa. Hiukset pesen omalla shamppoolla tietenkin. En käytä sieniä, harjoja tms. vaan omilla käsillä teen mitä tarvii. Suihku menee kiinni kun saippuoin ja olen muutenkin nopea, lapset olen opettanut toimimaan samoin. Saunan lämmitän pari kertaa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:21"]
Teen reijän jäähän, josta kannan ämpärillä vettä pataan, lämmitän padan pienillä klapeilla saunan ohessa, saunon pari tuntia ja rituaali loppuu peseytymiseen - jaa niin, harjalla ja palasaippualla pesen. Sitten juon ison lasillisen omenamehua syksyn sadosta.
[/quote]
[/quote]
Käyn saunassa pääasiassa iltaisin.
On minulla oikea suihkukin - ei sillä - mutta pyrin toimimaan alkuperäisen kirjoitukseni mukaisesti aina, kun mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:21"]
[/quote]
[/quote]
Taisin ymmärtää kysymyksen väärin. :)
Jos töihin pitää lähteä seitsemältä, laitan kellon herättämään 06:40
Hiukset shampoolla. Vartalo pesusienellä ja hyväntuoksuista ainetta. Pesen pesusienellä pyllynkin:)