Mitä teillä on tällä hetkellä yöpöydällä?
Mun yöpöydällä on kolme lasten kirjaa. Miehen pöydältä löytyy lisää, sekä tolkuton kasa räkäpapereita sekä iso käsirasvapurkki.
Kertoo paljon meidän perheestä. ;-)
Kommentit (11)
Pöytälamppu, kirja ja käsirasva. Miehen pöydällä vain lamppu.
Lamppu, nenäliinapaketti, käsirasva, liukuvoide ja lasi vettä :)
mun yopoydassa on 3 tasoa, paalimmaisella tasolla on lappari, hiuspinneja, ponnareita, pari jotain korua ja vesilasi.
Sita alemmalla tasolla on ulkoinen kovalevy, pari kirjaa, kasa tieteellisia artikkeleita, liukkari, ja ompelusetti.
Alimmalla hyllylla on sitten lisaa artikkeleita, pari naistenlehtea, ja pienessa korissa jalkarasva, kasirasva, vartalovoide ja hierontaoljy.
Lamppu, kasa kirjoja (Elämäni nomadina, Laila Hirvisaaren molemmat Keisarinnat, Sinuhe egyptiläinen), vesilasi, dildo kotelossaan, miehen kello ja xylitolipastilleja.
Ei mahdu yöpöytää. Lapset vievät paljon tilaa ja suurempaa asuntoa emme ole vielä löytäneet. Ei asuntoa tosin tarvitse hankkia vain yöpöydän vuoksi.
Korupuu jossa pari korua, muutama hajuvesipullo, Pentikin valaisin, peili, kaukosäädin, tyhjä limsapullo ja kookosöljy (ihorasvana käytän).
Hyvä kun kysyit, alkoi ärsyttäää niin että siivoan sen heti :D
Lukulamppu, pari kirjaa, huulirasva, unimaski, korvatulpat ja korvatulppien pieni kannellinen purkki, jotta kissat ei vie niitä mukanaan.
Jo päivällä ilmestynyt ketju, mutta laittakaahan iltavuorolaist lisää, kiva olisi lukea :)
Mulla on yöpöydällä herätysvalo, 8 kirjaa, pitsiliina ja jotain lapsen koulupapereita.