Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisitko lakia häpeärangaistuksestaa?

Vierailija
18.01.2015 |

Esimerkiksi tuomitun pedofiilin kuva ja nimi pyörisi telkkarissa tietyin väliajoin vähän samaan tyyliin kuin varoitukset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon jalkapuu mieluummin, valtakunnallinen pedo-mainos voi vaikuttaa lapsiin liikaa...

Vierailija
2/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi otsaan pedofiileille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkista häpeää, koska se minusta tekee ongemasta pysyvän Pedofiilit indentifioidaan loppuelämäksi pedofiileiksi ja tuon maineen vuoksi heillä ei ole mitään menetettävää. Mikä taas on oiva sytyke uusille hyväksikäytöille - kansa on hyväksynyt sen että he ovat sellaisia mitä ovat. Sen sijaan sitä minä olen aina kannattanut että vankiloissa näistä tehdään muovailuvahaa. Siinä he eivät menetä mainettaa kaikkien silmissä, mutta jotkut tietävät ja vahtivat näiden toimia. Ensimmäisestä kerrasta henkihieveriin ja jos vielä toistuu niin henki pois. Laki on liian kiltti tällaisiin asioihin.

Vierailija
4/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:12"]En julkista häpeää, koska se minusta tekee ongemasta pysyvän Pedofiilit indentifioidaan loppuelämäksi pedofiileiksi ja tuon maineen vuoksi heillä ei ole mitään menetettävää. Mikä taas on oiva sytyke uusille hyväksikäytöille - kansa on hyväksynyt sen että he ovat sellaisia mitä ovat. Sen sijaan sitä minä olen aina kannattanut että vankiloissa näistä tehdään muovailuvahaa. Siinä he eivät menetä mainettaa kaikkien silmissä, mutta jotkut tietävät ja vahtivat näiden toimia. Ensimmäisestä kerrasta henkihieveriin ja jos vielä toistuu niin henki pois. Laki on liian kiltti tällaisiin asioihin.
[/quote]
Olen kuullut, että vankiloissa on hyvinkin tarkka arvojärjestys, ja tällaiset rikolliset ovat oikeiden konnien silmissä täyttä paskaa. Voi olla, että vielä kompastuvat rappusissa tai saattaa vaikka tulikuuma teekannu tipahtaa munille, ei sitä koskaan tiedä vankiloiden vaaroja.

Vierailija
5/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisitko mielelläsi sellaisia tv-ohjelmia? Suosikkisarjassasi kiehtova kohtaus lyötäisiin poikki, ja ruudusta katsoisi inha pedofiili. Joku on joskus toivonut rattijuoppojen kuvia sanomalehtiin. Olisi todella kiva lehti luettavaksi.

Vierailija
6/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia häpeäpaalua naisia kiusaaville miehille, vähenisivät sakkorangaistukset ja lähestymiskiellot.

Julkisuus vähentäisi todella rikollisuutta. 

Vierailija
7/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisin häpeärangaistuksia, mutten osaa/jaksa tässö nyt eritellä millaisia. Tuota tv juttua en erityisemmin, sillä mielummin katson niitä sarjoja kun pedojen rumia naamoja in between. Olisi aika masentavaa nähdä päivässä vähän väliä muistutus niistä iljetyksistä. Mielummin vaikka joku rekisteri, jonka netistälöytäisi aina kun haluaa niitä naamoja kattella.

Vierailija
8/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen rekisteri pedofiileistä asuinpaikkoineen olisi hyvä, vaikka nettiin. Sieltä voisi tsekata lähialueen pedot ja pysyä kaukana. Ja etenkin pitää lapset turvassa.
Amerikkalaisissa ohjelmissa aina välillä näkyy näistä seksuaalirikos -tietokannoista.
-lapseton