Miten olet kertonut kissallesi prisman hintojen laskusta?
En tiedä kuinka tämän historiallisen uutisen voin kertoa :( Maailma järkkyy, kun kuitenkin ryöstöhintojen joka vuotinen ylikorotus on ollut niin olennainen osa todellisuuttamme iän ja kaiken.
Kommentit (15)
Noniin vittu näitä tyhmiä kissa aloituksia on ihan tarpeeks jo
Kissani ei uskonut hintojen alentamiseen. Haluaa ensin nähdä, pitääkö todella paikkansa.
epäilee suureksi huijaukseksi. Kerma kyllä kelpaisi edullisella hinnalla ja sopivat lintuherkut.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:08"]
Noniin vittu näitä tyhmiä kissa aloituksia on ihan tarpeeks jo
[/quote]
jo pelkästään tuossa etusivulla on mun mielestä suurin osa ihan tyhmiä aloituksia, mut tiedätkö mitä? Mä en avaa niitä ollenkaan, koska ne ei kiinnosta. Suosittelen samaa myös sinulle niiden aloituksien kohdalla, jotka on susta tyhmiä!
Laskevatko ne myös kissan purkkiruokien hintoja?
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että sellaisia ketjuja, joiden otsikkokin jo ärsyttää, ei kannata avata. Täällä on satoja ketjuja, joten jokaiselle varmaan löytyy jotain mielenkiintoista luettavaa.
Nämä ovat sellaisia kissa-aloituksia, jotka eivät juurikaan liity kissoihin, mutta silti ne ovat täysin harmittomia, eivät loukkaa ketään, ja ne, joita ärsyttää, ovat vapaita jättämään lukematta, onneksii!!!
No voisi tuo kissa edes vahtia noita kiehuvia kananmunia, mutta kun vaan röhnöttää pehmeällä tyynyllä!
Kismett
Ei sitä kiinnosta mitä maksaa, kunhan palvelija kantaa pöytään herkkuja. :(
Pistin punaisen silkkiliinan sen silmien päälle ja kuiskasin hellästi sen korvaan "minulla on sinulle yllätys." (Kissani on jo tottunut seksikkäisiin leikkeihimme joten se ei ollenkaan yllättynyt.) Sitten vein sen Prismaan alennettujen tuotteiden eteen ja otin liinan pois sen silmiltä. Olisitte nähneet sen ilmeen! Oli niin iloinen.
Epäili koko hommaa kusetukseksi. Joko bonukset tippuu tai muut tuotteet kallistuvat. Kyyninen katti.
Luin kissalleni ääneen tämän vuotta 2011 koskeneen käsittämättömän uutisen perustelemattomista suomalaisten elintarvikkeiden hintojen noususta: http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2011/06/01/vain-suomessa-nain-rajusti-ruoka-ei-kallistu-missaan/20117655/12 ja kissani ymmärsi heti, että kyseessä on pelkkä kusetus.
Sitten luin listan niistä tuotteista, joiden hintoja S-ryhmä tosiasiassa aikoo laskea TAKAISIN TUON VUODEN 2011 TASOLLE, eli EU:n halpamaissa tuotetut leipomotuotteet & ns. kumijuustot ja teurasjätteet.
Tämän jälkeen kissani on fiksumpi, kuin suurin osa kuluttajista, jotka menevät halpaan.
Möläytin vahingossa suustani ja nyt kissan synttäriyllätys meni pilalle :(
En minä tiedä, mitä minä voisin enää enempää yrittää tuon kollin kanssa. Yritinpä mitä tahansa sosiaalista kanssakäymistä, niin sillä on vain se iänikuinen "Bitch please" ilme. Menee vain omiin oloihinsa tuijottamaan ikkunaruutua. :/ Tuntuu, että olen menettänyt aivan otteeni siihen. Ruokakin on nykyään väärää, olipa sitten Prismasta tai mistä hyvänsä. Että yritäpä siinä sitten puhua jostakin Prisman hinnoista kun kissaa kiinnostaa niin -tusti.
Pihalle kyllä pitää päästä, eikä kotiintuloajoista tietoakaan. :/
Aamupalapöydässä käytiin asiaa läpi ja ajattelin vielä illalla uudestaan keskustella jos on herännyt jotsin kysymyksiä
Omat kakarasi olet sitten kai jo informoinut (kai muistit olla riittävän varovainen, ettei mukuloiden maailmankuva järky), kun nyt on katti vuorossa. Puuuuuhhh! Keksi jotain parempaa, alkaa nää kattialoitukset jo tympiä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:29"]
Omat kakarasi olet sitten kai jo informoinut (kai muistit olla riittävän varovainen, ettei mukuloiden maailmankuva järky), kun nyt on katti vuorossa. Puuuuuhhh! Keksi jotain parempaa, alkaa nää kattialoitukset jo tympiä.
[/quote]
Kissarasisti! >:(