Hyväksyisitkö miehelle tekopimpin jos...
mies ilmoittaisi että välillä pitää saada oikein tiukkaa?
Kommentit (19)
Ei mies tekopimpin hankkimiseen mun hyväksyntää tarvitse. Iso mies, jos haluaa leikkiä joku ilta leluilla niin leikkiköön. :)
Noh, tähän asti mulla on ollut tarpeeksi tiukka, toivon oikeestaan että tuleva synnytys vähän väljentäisi paikkoja niin kestäisi mieskin pisempään :) Toki saa lykkiä tekopilluakin jos ei aidosta välitä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:43"]
Eikös naiset joskus omista isoja dildoja sillä verukkeella että välillä pitää kokeilla isoa?
[/quote]
Minä omistan dildon sen takia, että haluan joskus kakkoseen mutta mies ei suostu siihen.
Mä itseasiassa ostin miehelleni pari vuotta sitten tämmösen: http://www.kaalimato.com/catalog/Lusting+Kiss_p_7362.html
Tuolla yöpöydänlaatikossa on lojunut melkolailla käyttämättömänä. Taisin oston jälkeen käsitellä miehen pari kertaa tuolla mut muuten taitaa olla käyttämätön...
Mulla ei siis ole mitään keinovaginoita tms vastaan. Ainoa ongelma vaan on tuo kommentti. Ois äärimmäisen tökeröä mieheltä haukkua alapäätäni löysäksi. Ongelmaksi (ja riidaksi) muodostuisi tuo tökeryys ja ilkeys. Enhän minäkään hauku mieheni alapäätä.
Millä lailla tekopinpun omistaminen eroaa siitä, että naisillakin on dildo?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:50"]
Mä itseasiassa ostin miehelleni pari vuotta sitten tämmösen: http://www.kaalimato.com/catalog/Lusting+Kiss_p_7362.html
Tuolla yöpöydänlaatikossa on lojunut melkolailla käyttämättömänä. Taisin oston jälkeen käsitellä miehen pari kertaa tuolla mut muuten taitaa olla käyttämätön...
Mulla ei siis ole mitään keinovaginoita tms vastaan. Ainoa ongelma vaan on tuo kommentti. Ois äärimmäisen tökeröä mieheltä haukkua alapäätäni löysäksi. Ongelmaksi (ja riidaksi) muodostuisi tuo tökeryys ja ilkeys. Enhän minäkään hauku mieheni alapäätä.
[/quote]
Mitä tökeröä siinä olisi, jos oikeasti olisit väljä?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:46"]
Noh, tähän asti mulla on ollut tarpeeksi tiukka, toivon oikeestaan että tuleva synnytys vähän väljentäisi paikkoja niin kestäisi mieskin pisempään :) Toki saa lykkiä tekopilluakin jos ei aidosta välitä.
[/quote]
Alapeukutin sen takia kun tekopillu on helpompi kuin nainen. Sen voi kaivaa kaapista ja upottaa munansa sisään milloin haluaa. Se ei tarkoita, että se korvaisi aidon.
No siis ei olisi mitään sitä vastaan jos ostaisi sen "muusta syystä". Olisi äärimmäisen loukkaavaa sanoa syyksi tiukkuus.
Vastavetona varmasti ostaisin jättimulkku dildon ja sanoisin että välillä haluttaa isoa munaa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:50"]
[/quote]
Parempiakin on saataville. Noista halvoista tulee vain vitutus, kiihottavampaa on nussia tyynyä.
Aikuinen mies saa tehdä rahoillaan mitä tykkää. Aikuinen nainen saa tehdä pillullaan mitä tykkää, eikä tarvii mieheltä kysellä jos joskus haluaa isoa kullia.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:55"]No siis ei olisi mitään sitä vastaan jos ostaisi sen "muusta syystä". Olisi äärimmäisen loukkaavaa sanoa syyksi tiukkuus.
Vastavetona varmasti ostaisin jättimulkku dildon ja sanoisin että välillä haluttaa isoa munaa.
[/quote]
Tai siis ostaisin sellaisen normikokoisen ja sanoisin että välillä haluttaa isompaakin.. :D
Kyllä, kunhan pitäisi huolta sen puhtaudesta ja siitä, ettei lapsi löydä sitä.
Tietenkin. Kyllähän minäkin ostaisin dildon, jos iso mulkku kiinnostaisi.
Eikös naiset joskus omista isoja dildoja sillä verukkeella että välillä pitää kokeilla isoa?