Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala

Vierailija
2/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä. Vanhan KIVItalon henki pilattu täydellisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä saunaa koko kämppä, lavuaarejakin joka puolella :D

Vierailija
4/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä! Todellinen löytö ap:ltä. Sain hyvät naurut!

Vierailija
5/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se ritilälattiainen tila oli? Pesuallas kahdella hanalla jne.

Hirveän kallis remppa tuossa on joskus tehty, nuo seinät maksaa maltaita.

Vierailija
6/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo... Tavallaan kiva, mutta tavallaan tosi outo. Tuollainen tyyli sopii johonkin maalaisomakotitaloon, mutta jugend-kivitalossa vähän liian erikoinen ratkaisu. Lisäksi tuossa tekstissä nauratti kohta jossa sanottiin, että säännölliset tulot vaaditaan. Eikö sitä siis voi vuokrata, jos tilillä makaa vaikka miljoona mutta ei käy töissä? :D

Vierailija
7/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksessa sanotaan, että kunto on "välttävä". Aika outoa, kun minusta tuo näyttää nimenomaan tuollaiseksi remontoidulta. Aika erikoista myös, että välttäväkuntoisesta asunnosta kiskotaan tuollaista vuokraa, kun itse olen asunut pari vuotta sitten samalla alueella samanlaisella vuokralla 20m2 isommassa asunnossa joka oli hyvässä kunnossa...

Vierailija
8/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä kettua mä just näin???

Vierailija
9/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:15"]Ilmoituksessa sanotaan, että kunto on "välttävä". Aika outoa, kun minusta tuo näyttää nimenomaan tuollaiseksi remontoidulta. Aika erikoista myös, että välttäväkuntoisesta asunnosta kiskotaan tuollaista vuokraa, kun itse olen asunut pari vuotta sitten samalla alueella samanlaisella vuokralla 20m2 isommassa asunnossa joka oli hyvässä kunnossa...
[/quote]

Kunto välttävä koska alkuperäinen kylppäri

Vierailija
10/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvetin konkeloita katonrajassa kiertää? Ritilälattiatila pesualtaalla, ja ikkunan vierustan matala tila, sielläkin valkoinen lavuaari päädyssä. Miks????

Onks Tää jokin varakkaan mielenterveyspotilaan projekti????

Vierailija
11/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:15"]Ilmoituksessa sanotaan, että kunto on "välttävä". Aika outoa, kun minusta tuo näyttää nimenomaan tuollaiseksi remontoidulta. Aika erikoista myös, että välttäväkuntoisesta asunnosta kiskotaan tuollaista vuokraa, kun itse olen asunut pari vuotta sitten samalla alueella samanlaisella vuokralla 20m2 isommassa asunnossa joka oli hyvässä kunnossa... [/quote] Kunto välttävä koska alkuperäinen kylppäri

[/quote]

No ei kai se nyt alkuperäinen sentään 1904 rakennetussa asunnossa ole... 

Vierailija
12/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. En haluais asua edes ilmaiseksi tuossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi