millä tavalla elämänhallintasi on pielessä?
Lifestyle - ohjelmien, blogien, pilipalilehtien artikkeleiden ja elämäntapavalmentajien aikakautena toitotetaan elämänhallinta - Tee tämä näin, niin elämänhallintasi paranee! Siivoamalla sukkakorisi alat saada parempaa palkkaa! Nyt tunnustakaa, millä lailla elämänhallintasi on pielessä?
*
Minulla:
1. Paino: 167/67 kg - löysää on, mutta en jaksa tehdä asialle mitään. Herkuttelen päivittäin .
2. Avioliitto: muuttunut vauvan syntymän jälkeen lähes seksittömäksi. Lisäksi riitelemme (ja sovimme) usein. Haluan muutosta , mies ei halua nähdä vaivaa.
3. Opiskelu: opinnot etenee hyvin hyvin hitaasti vauvaa hoitaessa. Tuntuu että pitäisi olla jokin suorittajakone, mutta minun pelkkä suorittaminen loppui lapsen syntymään.
4. Ulkoinen olemus: en edes muista koska olen käyttänyt meikkiä. Kampaaja kerran vvuodessa. Inhoan ostaa itselleni vaatteita, vanhat rytkyt menevät vielä
5. Koti: aamulla ja illalla tiptop , päivällä hirveä kaaos kun pienessä asunnossa tavarat levällään.Joku nyt heristämään sormea huonolle äidille!
Kommentit (19)
Lopetin lukemisen dissaukseen: pilipali lehtien.
Sulla oli hyvä idea, mutta mokasit haukkumalla.
Ei jatkoon.
Nukun liian myöhään ja valvon öisin. Herkuttelen liikaa enkä syö säännöllisesti tai oikein, en tosin kovin huonostikaan. En liiku tarpeeksi. Jätän asioita viime tippaan ja olen huono tarttumaan toimeen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:00"]Lopetin lukemisen dissaukseen: pilipali lehtien.
Sulla oli hyvä idea, mutta mokasit haukkumalla.
Ei jatkoon.
[/quote]
6: onnistuin loukkaamaan tuntematonta AV:lla. En laske kaikkia pilipalilehdiksi, mutta esim. Iltiksen "10 asiaa joita xxx" Ym. -itsestäänselvyydet ärsyttävät. Luen itse kodinkuvalehteä terkkarissa ja valittuja paloja mummolassa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:01"]
Nukun liian myöhään ja valvon öisin. Herkuttelen liikaa enkä syö säännöllisesti tai oikein, en tosin kovin huonostikaan. En liiku tarpeeksi. Jätän asioita viime tippaan ja olen huono tarttumaan toimeen.
[/quote]
Oletko minä?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:00"]Lopetin lukemisen dissaukseen: pilipali lehtien. Sulla oli hyvä idea, mutta mokasit haukkumalla. Ei jatkoon. [/quote] 6: onnistuin loukkaamaan tuntematonta AV:lla. En laske kaikkia pilipalilehdiksi, mutta esim. Iltiksen "10 asiaa joita xxx" Ym. -itsestäänselvyydet ärsyttävät. Luen itse kodinkuvalehteä terkkarissa ja valittuja paloja mummolassa.
[/quote]
Voit poistaa kutosen, en loukkaantunut.
AV ei ole saanut mua loukkaantumaan viimeisen 14 vuoden aikana. Provot jätän täysin lukematta ja tämmöisestä innostuin. PETYIN!
Tiskit lojuvat keittiössä toista viikkoa ja roskia hirveä määrä pöydillä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:01"]
[/quote]
Oletko minä?
[/quote]
Minä tunnistin myös itseni tästä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:01"]
[/quote]
Hei täsmälleen niinkuin minä...miten päästään ylös tästä? :D
Joku taho vois järjestää elämänhallintakurssin ja mainostaa sitä tossa av:n bannerissa. Ois varmasti mieletön suksee.
1. Roikun av:lla
2. En siivoa
3. En saa opintoja suoritettua
Tämä vuorokausirytmi on kai pielessä. Minun mielestäni se ei silti ole pielessä, vaan ihan kohdallaan, mutta ympäristön mielestä se on pielessä.
En jaksa tai viitsi syödä. Valvon.
No jos kyseessä on vain nuo asiat niin mulla on kaikki ok.
1. Paino: bmi 23.3 Herkuttelen päivittäin, teemme kaiken ruuan alusta saakka itse ja meillä käy usein illallisvieraita. Silti ei paino-ongelmia. Pilatesta viikottain kerran pari
2. Avioliitto: erinomainen vielä näin 20 v jälkeenkin. Mies on paras ystäväni ja kumppanini, seksiä riittää!
3. opiskelu ei enää koske minua, 35v työelämässä. Tyytyväinen tekemisiini ja osaamiseeni.
4. Ulkoinen olemus: koska olen aina (4x perus äitiyslomia lukuunottamatta) ollut töissä olen ollut huoliteltu päivittäin. Myös arjessa - vaikken meikkaisikaan joka päivä pukeudun silti hyvin alusvaatteista lähtien. Hiukset aina laitettu kauniisti.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 07:32"]
No jos kyseessä on vain nuo asiat niin mulla on kaikki ok.
1. Paino: bmi 23.3 Herkuttelen päivittäin, teemme kaiken ruuan alusta saakka itse ja meillä käy usein illallisvieraita. Silti ei paino-ongelmia. Pilatesta viikottain kerran pari
2. Avioliitto: erinomainen vielä näin 20 v jälkeenkin. Mies on paras ystäväni ja kumppanini, seksiä riittää!
3. opiskelu ei enää koske minua, 35v työelämässä. Tyytyväinen tekemisiini ja osaamiseeni.
4. Ulkoinen olemus: koska olen aina (4x perus äitiyslomia lukuunottamatta) ollut töissä olen ollut huoliteltu päivittäin. Myös arjessa - vaikken meikkaisikaan joka päivä pukeudun silti hyvin alusvaatteista lähtien. Hiukset aina laitettu kauniisti.
[/quote]
Lähti liian aikaisin - elämänhallinta pettää sitten vuosien unettomuuden aiheuttamissa sairauksissa joiden kanssa sinnittelen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:01"]
[/quote]
Oletko minä?
[/quote]
Minä tunnistin myös itseni tästä.
[/quote] Myös minä ajattelin heti että kuulostaapa tutulta.
Ei tavoitteita elämässä. Työnteko ei motivoi. Pohdin vain miten pääsisin työelämästä pois.
Laiton huostaanotto, se vähän hiertää. Kaikki muut on ok.
t. huostaanotettu teini
Tuhlaan rahaa aivan liikaa. Terveellisessä uokavaliossa pitäytyminen on vaikeaa, samoin urheilu. Terkuin N22/170/74
Roikun liikaa aaveella, enkä pysty lopettamaan.