Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

todella kipeä patti alapäässä!?

Vierailija
13.01.2015 |

Täällä kirjottelee 16-vuotias tyttö ja aattelin tulla kysyy täältä,et onko kellään kokemusta tälläsestä tai tietäiskö asiasta mitään.. ei viittis turhaan lääkäriin lähtä ja en iha mielellää sinne meniskää haaroja levittelee, vaikka kyllähän ne ammattilaisia on.

Tänään kun kävin suihkussa ja hoidin normaalisti alapään pesun, nii huomasin että mulla on todella arka ja punainen patti, jokin 1cm suurudeltaa, klitoriksen yläpuolella. Sellainen ihon alla ja kova. Tottakai säikähin, että mikä se on.. ja sitten osasinki yhistää kaikki oireet siihe. On kutinaa (mullaon yleensä menkkojen jälkeen kuivuuen takia, niin ajattelin eka sen johtuvan siitä) , ja sellasia tosi kipeitä "pistoksia" tuntuu välillä. . Tosi kiusallista jos koulussa sattuu olen tosi kipiänä..
Sheivannu oon alapäätä varmaan viikko sitten, niin ei se varmaa siitäkää oo.. ja huolehin alapään hygieniasta mielestäni hyvin..

Mitä mää teen ? Osaisko kukaan auttaa ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiitos paljon neuvoista ! :)

Vierailija
2/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni? Koita puristaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti

Vierailija
4/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo finni ainakaan, ei oo yhtään sen tyyppinen.
Sukupuolitauti ei voi mitenkää olla, koska oon neitsyt.

-alottaja

Vierailija
5/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni tai isompi paise. Niitä tulee sillon tällön joillekin. Jolle puhkea puristamalla niin lääkäriin näyttään. Varsinkin jos ärtyy lisää.

Vierailija
6/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:03"]Finni tai isompi paise. Niitä tulee sillon tällön joillekin. Jolle puhkea puristamalla niin lääkäriin näyttään. Varsinkin jos ärtyy lisää.
[/quote]

Voiko se puhjeta itsestään?

Vierailija
7/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehtunut karvatuppi. Mulla on ollut pari kertaa tuollanen. Menee ohi itsestään, joskus oon puristanut ja sisältä on tullut valkoista mönjää, jonka jälkeen on parantunut.

Vierailija
8/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:05"]Tulehtunut karvatuppi. Mulla on ollut pari kertaa tuollanen. Menee ohi itsestään, joskus oon puristanut ja sisältä on tullut valkoista mönjää, jonka jälkeen on parantunut.
[/quote]

Okeii, pitääpä seurailla.. jos ei lähe muuttumaan, niin eiköhä sitä pidä sitten lääkäriin mennä..

Vierailija
9/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla talirauhanen, ärtynyt sellainen.

Vierailija
10/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvatupentulehdus, tulee juurikin tuosta sheivaamisesta mutta ei puhkea ihan heti sheivauksen jälkeen. Koita puristaa sieltä ne talit (?) ja se sisäänpäin kasvanut karva pois niin helpottaa :)

Vierailija
11/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti lääkäriin. Ne näkee kaikenlaista siellä, joten sinulla ei ole mitään hävettävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi