Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies lähtee tänään kolmen päivän työmatkalle Pariisiin

Vierailija
13.01.2015 |

Mitä tässä voidaan tehdä muuta kuin toivoa parasta. Koko ajanhan sanotaan, että päällä on korkein hälytystila, armeija suojaa juutalaiskouluja jne. Helpoin kohde taitaa olla iskeä vaikka jossain torilla tai kauppakadulla.

Alan kuvitella jo kaikenlaista alkaen lentokoneen räjähtämisestä. Rauhoittakaa mua kiltit, että pysyn järjissäni seuraavat päivät.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hysteerinen.

Vierailija
2/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu, Pariisissa ASUU paljon ihmisiä ja elävät tavallista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kunnon hysteerikko. Mun mies on matkustanut Lähi-idässä, ympäri Etelä-Amerikkaa mm. Kolumbiassa, Etelä-Afrikassa Johannesbugissa, Sierra Leonessa ym. eikä ikinä ollut mitään ongelmia ja jotkut stressaa PARIISISTA?!

Näemmä terroristit ovat voittaneet.

Vierailija
4/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 13:02"]

Mitä tässä voidaan tehdä muuta kuin toivoa parasta. Koko ajanhan sanotaan, että päällä on korkein hälytystila, armeija suojaa juutalaiskouluja jne. Helpoin kohde taitaa olla iskeä vaikka jossain torilla tai kauppakadulla.

Alan kuvitella jo kaikenlaista alkaen lentokoneen räjähtämisestä. Rauhoittakaa mua kiltit, että pysyn järjissäni seuraavat päivät.

[/quote]

Hei nyt vaan poskeen pam-pam-pam-pam-pameja, niillä tulee olo niin ihana!

Vierailija
5/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että nyt siellä on rauhallista, poliisit ja armeija valmiudessa ja kyttää kaikkea/kaikkia :)

Viikko sitten oli syytä pelätä enemmän. 

Vierailija
6/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu useampi kaveri Pariisissa, ihan tavallista elämää elävät ja käyvät töissä. Itse siellä viimeksi ollessani medioissa jauhettiin että metroon on tulossa terrori-isku. Menin siitä huolimatta isojen asemien kautta töihin ja pois joka päivä. Ensimmäinen ajatukseni kun luin avauksesi otsikon oli, että kysyt vinkkejä miehelle käyttäytymistä, pukeutumista tai nähtävyyksiä varten. Toisena ajatuksena tuli mieleen, että ehkä sinua pelottaa että miehesi ihastuu johonkuhun viehkoon pariisittareen. :)

Elämässä voi tapahtua kaikenlaista ja hysterisoimalla sitä ei voi välttää. On siis parasta elää kuten ennenkin. Useimmiten mitään ei satu kuitenkaan.

Vierailija
7/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun mies kävi kerran Hesas ja tuli ihan järjissään kotiin, ihme kyllä..

Vierailija
8/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Sisareni asuu Pariisissa. En ole ollut hysteerinen, toki soitin siskolleni heti, kun kuulin uutiset. "Lentokone räjäytetään" voi vee sun kanssasi. Kyllä ne ennemmin iskee metroon kuin ulkomailta tulevaan koneeseen. Älyhoi älä jätä. 

Vierailija
9/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi myös saada kotiovesta ulos astuessaan jääpuikon päähänsä ja kuolla siihen paikkaan, ei ehdi Pariisiin asti.

Vierailija
10/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän siinä muuta, kunhan vain muistaisi pysyä pois Bois de Boulognesta ja miksei myös Moulin Rougesta, kyllä sielläkin ne vaarat vaanivat...ja talvellahan on vaarallista nussia ulkona, voi pippeli jäätyä ja kondomit kohmettua - ja kontakti iäkkään prostituoidun toosan kanssa...yöks...sama on kuin itse kävisit hinkkaamassa...

Vierailija
11/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Luulin otsikosta että täällä stressataan siitä että mies pettää kun menee reissuun.

Vierailija
12/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä nyt ENÄÄ mitään tapahdu. Seuraavat iskut on jossain ihan muualla, missä turvatasoja ei ole osattu nostaa tarpeeksi.

Vierailija
13/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 13:35"]Niin, eihän siinä muuta, kunhan vain muistaisi pysyä pois Bois de Boulognesta ja miksei myös Moulin Rougesta, kyllä sielläkin ne vaarat vaanivat...ja talvellahan on vaarallista nussia ulkona, voi pippeli jäätyä ja kondomit kohmettua - ja kontakti iäkkään prostituoidun toosan kanssa...yöks...sama on kuin itse kävisit hinkkaamassa...
[/quote]

:'D

Vierailija
14/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

CNN raportoi Al Qaidan tureesta uhkauksesta, että lisää on luvassa.

Vierailija
15/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 13:36"]Heh. Luulin otsikosta että täällä stressataan siitä että mies pettää kun menee reissuun.
[/quote]

Mäki toivoin sitä jo silmät kiiluen!