Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Kaiken voi saada” mutta vanhempia ei voi vaihtaa rakastaviksi

Vierailija
02.11.2021 |

Jos vanhemmat kaltoinkohtelevat eivätkä välitä omista lapsista. Ei vanhempia voi vaihtaa. Mulla on hirvee kaipuu että ois välittävät vanhemmat mutta ei ole. Ei koskaan ole kysynyt kuulumisia, ei koskaan käynyt koulun vanhempaintilaisuuksissa tms jos ei ollut aivan pakko. He oli olemassa mutta ei mua varten

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri näin. Elämän suurin ongelma saattaa olla se, että syntyy tyhmille vanhemmille.

Kärsit jäljistä, mutta et ole kuten he. Sinä olet parempi, nosta kytkintä ja unohda heidät. He saavat mitä pyysivät.

Vierailija
2/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilaan sua. Oma isä oli alkoholisti ja äiti kärsi mt-ongelmista. Sisko otti kaiken vastuun, hän on tosi menestynyt elämässä varmasti sen takia että pienestä pitäen ottanut vastuun. Itse oon se pikkusisko joka on jäänyt ns. vauvaksi eikä oikein osaa mitään ja joka kaipaa vanhempia. Sydäntä särkee kun näkee ihmisistä kuvia heidän vanhempiensa kanssa. Musta ei oo yhtään kuvaa. Kun valmistuin koulusta niin itkin kun vanhemmat ei tulleet ottamaan kuvaa mun kanssa. Muilla oli vanhemmat juhlimassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nyt aikuisena asiani eivät kiinnosta yhtään.

Vierailija
4/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä särkevää. Tuo kaikki ei vaikuta vain lapsuuteen vaan lapsen koko tulevaisuuteen

Vierailija
5/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisiakaan ei voi valita....

Vierailija
6/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omien lasten myötä tajunnut, miten hirveät mun vanhemmat oikeasti on olleet ja äiti on edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan