Häät todella todella halvalla Jyväskylässä?
Jos varaa juhlapaikaksi seurakunnan tilan, niin voiko silloin ruokapuolen hoitaa itse? Voiko joku suositella jotain halpaa juhlapaikaa, esim. juuri seurakunnan tilaa?
Muita vinkkejä, kuinka häät voisi järjestää tosi halvalla? En todella kaipaa häihin mitään hääkarkkeja ym. turhanpäiväistä. Tärkeintä on, että mennään viimeinkin naimisiin :) Ruoan olen valmis tekemään vaikka kokonaan itse ja puvun saa esim. huutonetistä.. Kakun saan ystävältä lahjaksi.
Kommentit (8)
[quote author="AV Mamma" time="12.01.2015 klo 14:00"]
Jos tärkeintä on naimisiinmeno, niin mihin edes sitä juhlatilaa tarvitset? Kirkossakin voi mennä naimisiin pelkästään todistajien läsnäollessa.
[/quote]
Haluan kuitenkin järjestää pienimuotoisen juhlan läheisille. ap
Meette naimisiin ja ruokitte porukan kotonanne porrastetusti.
Ei kai ole pakko järjestää mitään "ruokahäitä"? Jää rahaa vähän parempaankin tilaan jos tarjoatte vain kakkua ja kuohuviiniä :)
Osaisko joku vastata noihin kahteen ekaan kysymykseen? ap
Palokassa ja Lohikoskella ainakin kirkon yhteydessä seurakuntatila ja lie muissakin kirkoissa kun soitat seurakuntaan ja kyselet. Tuskin maksaa hirveesti. Me taidettiin maksaa ristiäistrn yhteydessä liinoista 5 e / liina. Keittiö ihan siinä vieressä joten voi tehdä itse ruuat ja asettaa helposti esille.
Meidät vihittiin Jyväskylän helluntaiseurakunnalla. Itse myös kuuluin siihen seurakuntaan. Ei maksanut mitään, mut itse maksettiin pöytäliinojen pesulamaksut. Ja siellä seurakunnan keittiöllä tehtiin ruoat ja kakut itse/läheisten kanssa :) Ihanat juhlat oli ja niitä lämmöllä muistelen. Vieraita oli noin 100
Jos tärkeintä on naimisiinmeno, niin mihin edes sitä juhlatilaa tarvitset? Kirkossakin voi mennä naimisiin pelkästään todistajien läsnäollessa.