Zoely - mistä tietää onko raskaana?
Aloitin muutama kuukausi sitten nämä zoelyt, joissa on "haittavaikutuksena" taukovuodon loppuminen. Miten voin olla varma, etten ole raskaana? Pitääkö tehdä raskaustesti joka kuukausi? Gynekologi ei sanonut mitään fiksua...
Kommentit (8)
Vuotojen poisjääminen on Zoely-pillereiden yleinen sivuvaikutus. Jos oot ottanut sen ohjeiden mukaan, älä turhaan huolehdi. Hyvin toimii, eikä kasva vatsa, vaikka vuotoa ei oo tullutkaan :)
Okei. Kai sitä täytyy si olla stressaamatta. Viimene opiskeluvuosi menossa, joten vauva hankaloittaisi asioita aika paljon..
Voi ku mullaki loppus menkat zoelylla. Kolmatta vuotta syön ja edelleen vuodan. :(
Minulla zoelyt. Tyhjennysvuoto tulee aina joka kuukausi, jos en syö laattoja putkeen. Unohdellut olen pillereitä aina sillointällöin, enkä raskaaksi ole tullut. Olen syönyt niitä 2 vuotta.
Eihän se lopeta vuotoja ku noin 30%.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:22"]Eihän se lopeta vuotoja ku noin 30%.
[/quote]ihmisistä siis
Syömällä ne pillerit säännöllisesti ja toivomalla parasta. Kuitenkin niiin pieni se raskauden mahdollisuus.