Kyllä huomaa että tämä palsta on teinejä täynnä...
Pituus, pituus, paino, tissien koko, tykkääkö miehet, pituus, tissien koko, paino, tykkääkö miehet...samaa jankkausta päivistä toiseen. Ulkonäöstään epävarmoja murrosikäisiä...
Kommentit (17)
Turn off naisessa, turn off miehessä tulee kans vuoronperää :D
Entä nämä muutamat KISSA-avaukset.
Onkohan ne ihan täysillä jengoilla olevan aikuisen juttuja?
Mitä tarkoittaa WT ja ap? Olen aika uusi tällä sivustolla enkä millään tajua. :D en jaksa tästä mitään aloitustakaan tehdä...
Hahhah. Veikkaan että tämä on täynnä keski-ikäisiä 15 vuotta palstalla päivittäin pyörineitä äiti-mammasia.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:50"]Mitä tarkoittaa WT ja ap? Olen aika uusi tällä sivustolla enkä millään tajua. :D en jaksa tästä mitään aloitustakaan tehdä...
[/quote]
Wt = White trash, ap = keskustelun aloittaja
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:50"]Mitä tarkoittaa WT ja ap? Olen aika uusi tällä sivustolla enkä millään tajua. :D en jaksa tästä mitään aloitustakaan tehdä...
[/quote]
[/quote] Tiedän että ap tarkoittaa aloittajaa, mutta mistä p tulee? :D
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:48"]
Entä nämä muutamat KISSA-avaukset. Onkohan ne ihan täysillä jengoilla olevan aikuisen juttuja?
[/quote]
Ne on hauskoja.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:50"]Mitä tarkoittaa WT ja ap? Olen aika uusi tällä sivustolla enkä millään tajua. :D en jaksa tästä mitään aloitustakaan tehdä...
[/quote]
[/quote] Tiedän että ap tarkoittaa aloittajaa, mutta mistä p tulee? :D
[/quote]
Alkuperäinen
Jotkut on vielä paro, kolmekymppisinäkin tuollaisia. Suoraan sanottuna säälin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 01:01"]Jotkut on vielä paro, kolmekymppisinäkin tuollaisia. Suoraan sanottuna säälin.
[/quote]sääli on sairautta
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 01:01"]
Jotkut on vielä paro, kolmekymppisinäkin tuollaisia. Suoraan sanottuna säälin.
[/quote]
Ja sitten kun itse alkaa lähestyä viittäkymppiä, hoksaakin ettei sitä oikeasti ole missään vaiheessa kasvanut sellaiseksi vakavaksi ja viisaaksi aikuiseksi, vaan on ihan yhtä "säälittävä" nuori sisältä vaikka naama on jonkun oudon muorin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:50"]Mitä tarkoittaa WT ja ap? Olen aika uusi tällä sivustolla enkä millään tajua. :D en jaksa tästä mitään aloitustakaan tehdä... [/quote] Wt = White trash, ap = keskustelun aloittaja [/quote] Tiedän että ap tarkoittaa aloittajaa, mutta mistä p tulee? :D [/quote] Alkuperäinen
[/quote]
Mä olin kuvitellut että "Aloittava puheenvuoro" tai jotain sinne päin..
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:50"]Mitä tarkoittaa WT ja ap? Olen aika uusi tällä sivustolla enkä millään tajua. :D en jaksa tästä mitään aloitustakaan tehdä... [/quote] Wt = White trash, ap = keskustelun aloittaja [/quote] Tiedän että ap tarkoittaa aloittajaa, mutta mistä p tulee? :D [/quote] Alkuperäinen
[/quote]
Mä olin kuvitellut että "Aloittava puheenvuoro" tai jotain sinne päin..
[/quote]
Itse kuvittelin että se on "alkuperäinen postaaja" tai vastaava
Pientä muutosta on tapahtunut, mikä lievästi huvitti.
Läski-vouhkaaja on selkeästi kadoksissa, mutta nyt ihmetellään naisen pituutta.
Ja kuinka poikaystävä on pettynyt lapsensa sukupuoleen..