5 vuotta kulunut yliopisto- opinnoissa amis tyypit hokee et oon ikuinen
Opiskelija... :o siis tuttavani joilla ei oikeestaan oo kokemusta yliopistosta ollenkaan. Tulee paha mieli koska oikeesti oon tehny paljo töitä opintojen eteen synnyttänyt kaksi lasta, muuttanut ja käynyt töissä samaan aikaan. Kaiken pääle suoritin yhen amistutkinnonki samaan aikaan ja sairastuin kroonisern sairauteen. Eikö teille mikään riitä?
Kommentit (10)
Ei kannata välittää muiden mielipiteistä. Tsemppiä opiskeluun.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:14"]Miksi näillä ihmisillä on susta noin luja henkinen ote, ettet osaa jättää heidän arvostelujaan omaan arvoonsa? Ovatko lähisukulaisia vai mitä?
[/quote]jaa en tiä :\ jotenki tuntuu että on aina vaan pilkan kohteena. En jaksais. Haluaisin olla vaan rauhassa se mikä oon. Tällanen. Mut tuntuu että poikkean liikaa "normaalista". Eivät ole lähisukulaisia. Miehen ystäviä ym.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:14"]Miksi näillä ihmisillä on susta noin luja henkinen ote, ettet osaa jättää heidän arvostelujaan omaan arvoonsa? Ovatko lähisukulaisia vai mitä?
[/quote]jaa en tiä :\ jotenki tuntuu että on aina vaan pilkan kohteena. En jaksais. Haluaisin olla vaan rauhassa se mikä oon. Tällanen. Mut tuntuu että poikkean liikaa "normaalista". Eivät ole lähisukulaisia. Miehen ystäviä ym.
[/quote]ja mun oma mies myös. Ei pidä minään.
Saahan sitä huudella. Sitä paitsi yliopistomaailmassa 5 vuotta ei todellakaan ole mikään "ikuinen opiskelija". En tiedä alaasi mutta mitä ne tyypit sitten yliopisto-opiskelusta luulee; että esim.lääkäriksi käydään pari vuotta koulua ja vähän työharjottelua ja sitten vaan reippaasti diagnooseja tekemään...itseäsi varten sinä opiskelet, et heitä, toisesta korvasta ulos tuollaiset.
Toisesta korvasta sissään toisesta uloos
Ettei kyse olisi pohjimmiltaan kuitenkin kateudesta tai alemmuudentunteesta sua kohtaan? Enemmän sä olet saanut aikaiseksi kun nämä arvostelijat. Yliopistotutkinto ottaa kauemmin aikaa kuin amistutkinto, se nyt vaan on fakta.
No eihän tuo ole aika eikä mikään. Älä välitä heistä. Mutta särähtää korvaan että suoritit amk tutkinnon samaan aikaan. Ehkä tämä ikuinen opiskelija -kommentointi ei liity opintojen pituuteen, vaan siihen että teet niin paljon, että opinnot saattavat venyä?
Vaikea uskoa, että olet yliopistossa noilla kirjoitustaidoilla...
Miksi näillä ihmisillä on susta noin luja henkinen ote, ettet osaa jättää heidän arvostelujaan omaan arvoonsa? Ovatko lähisukulaisia vai mitä?