Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erokipu

Vierailija
29.10.2021 |

Erottiin tänään miesystävän kanssa. Halasin vielä pitkään ja tiukasti ennen kuin lähdin hänen luotaan. Hän ei halua pitää mitään yhteyttä eron jälkeen, koska ei halua kuulla uusista mahdollisista kumppaneistani (ikään kuin niitä rupeaisin hänelle raportoimaan) - eli käytännössä on sama kuin olisin menettänyt hänet kuolemalle. Oltiin todella kiintyneitä toisiimme, mutta homma kaatui erilaisiin libidoihin (minä seksuaalisempi). Mies on minua vanhempi, eikä mahduttu samaan muottiin. Olen 50+. Kivun määrä on ihan käsittämätön.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö vertaistukea? Aikaisemmat eroni on olleet vähittäisiä, ja aikuisen lapseni isänkin kanssa tavataan aina silloin tällöin. Tämä on ihan uutta mulle, että toista ei yksinkertaisesti enää ole.

Ap

Vierailija
2/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmottii tänään.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää käsitellä sitä samoin kuin kuolemaa. Helpottavaa tuossa on se, että molempiin teistä sattuu ja ainoastaan aika parantaa. Mulla vähän sama tilanne tai että yritän päästä eroon merkittävästä ihastuksesta joka oli molemminpuolista, mutta elämäntilanteet vie vaan eri suuntiin ja puhutaan eri kieltä, että suhdetta oli aika vaikea ylläpitää ja keskustella vaikeista asioista etänä englanniksi ja kun se ei ole kummankaan kotikieli niin varmaan molempien oikea luonne ja ilmaisu ei vaan riittäneet. Tsemppiä, ajan kanssa helpottaa. Koita löytää pikku hiljaa uusia harrastuksia ja muuta mukavaa tekemistä, kunhan olet surrut rauhassa.

Vierailija
4/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää käsitellä sitä samoin kuin kuolemaa. Helpottavaa tuossa on se, että molempiin teistä sattuu ja ainoastaan aika parantaa. Mulla vähän sama tilanne tai että yritän päästä eroon merkittävästä ihastuksesta joka oli molemminpuolista, mutta elämäntilanteet vie vaan eri suuntiin ja puhutaan eri kieltä, että suhdetta oli aika vaikea ylläpitää ja keskustella vaikeista asioista etänä englanniksi ja kun se ei ole kummankaan kotikieli niin varmaan molempien oikea luonne ja ilmaisu ei vaan riittäneet. Tsemppiä, ajan kanssa helpottaa. Koita löytää pikku hiljaa uusia harrastuksia ja muuta mukavaa tekemistä, kunhan olet surrut rauhassa.

Kiitos❤️❤️❤️

Vierailija
5/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos❤️❤️❤️

Ja joo, tosiaan jollain lailla tuntuu samanlaiselta kuin molempien vanhempien kuolema. Niistäkin on selvitty, eli ehkä tästäkin päästään yli. Äitini oli vakavasti häiriintynyt, mutta isääni todella rakastin, vaikka en saanutkaan häneltä tukea. Ehkä tässä on jotakin kaikuja tuosta etäisen isän menetyksestä ja siksi niin kipeä juttu.

Ap

Vierailija
6/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos❤️❤️❤️

Ja joo, tosiaan jollain lailla tuntuu samanlaiselta kuin molempien vanhempien kuolema. Niistäkin on selvitty, eli ehkä tästäkin päästään yli. Äitini oli vakavasti häiriintynyt, mutta isääni todella rakastin, vaikka en saanutkaan häneltä tukea. Ehkä tässä on jotakin kaikuja tuosta etäisen isän menetyksestä ja siksi niin kipeä juttu.

Ap

Mulla taas muistijälki hylätyksi tulemisesta ja se nostaa päätänsä aina erotessa. Suru on kunniavieras on hieno kappale. Surullakin on jotain asiaa ja voit parhaassa tapauksessa oppia jotain tästä erosta ja siitä mitä se nosta sulla pintaan menneisyydestä. Mulla takana pari isoa eroa ja se on järkyttävää miten kokonaisvaltaista ja fyysistä se kipu on, mutta ehkäpä hyvää musiikkia, kirjoittamista tai jutustelua ystäville ja itsensä hyvänä pitämistä niin ajan kanssa helpottaa, jännä vaan miten kaikki nää jää kuitenkin mieleen ja niitä sitten tavallaan kantaa aina mukana. Elämä on kyllä niiin suloisen katkeraa hommaa.

Vierailija
7/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte käyttäneet dildoa

Vierailija
8/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata ja jäätelöä.

Vierailija
9/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaata ja jäätelöä.

Mitä lihominen auttaa? Sehän vain vaikeuttaa seuraavan kumppanin saamista, vai onko tarkoituskin varmistaa ikisinkkuus?

Vierailija
10/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaata ja jäätelöä.

Mitä lihominen auttaa? Sehän vain vaikeuttaa seuraavan kumppanin saamista, vai onko tarkoituskin varmistaa ikisinkkuus?

Joo, väliaikaisesti suklaa ja jäätelö hyvä homma, mutta ei pidemmän päälle. Olen jo tiputtanut vuosien varrella yli 20 kiloa ja nyt normaalipainossa. Kuntosalilla 2 krt viikossa ja kovat painot laitteissa. Enää en mene takaisin ahmimismoodiin, vaan yritän kokea kivun ilman puskureita. Unilääkkeet kyllä käytössä, jotta pysyn työkykyisenä.

Ap

Vierailija
11/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tuo aloitusviesti, kirjoitettu passiivissa : ”Erottiin tänään miehen kansaa” jne. Tekstin sisällöstä eron aktiivinen osapuoli käy ihan selväksi.

En ymmärrä kirjoittajan valitusta. Miksi olla tuon jälkeen enää yhteydessä?

Vierailija
12/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos❤️❤️❤️

Ap

Mulla taas muistijälki hylätyksi tulemisesta ja se nostaa päätänsä aina erotessa. Suru on kunniavieras on hieno kappale. Surullakin on jotain asiaa ja voit parhaassa tapauksessa oppia jotain tästä erosta ja siitä mitä se nosta sulla pintaan menneisyydestä. Mulla takana pari isoa eroa ja se on järkyttävää miten kokonaisvaltaista ja fyysistä se kipu on, mutta ehkäpä hyvää musiikkia, kirjoittamista tai jutustelua ystäville ja itsensä hyvänä pitämistä niin ajan kanssa helpottaa, jännä vaan miten kaikki nää jää kuitenkin mieleen ja niitä sitten tavallaan kantaa aina mukana. Elämä on kyllä niiin suloisen katkeraa hommaa.

Kiitos sullekin❤️. Tuntuu niin hyvältä saada kommentteja. Aloitin palstailun vasta toissa kesänä tämän suhteen kipujen myötä.

Tarkoituksensa kai kaikella.

Vierailija
13/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno tuo aloitusviesti, kirjoitettu passiivissa : ”Erottiin tänään miehen kansaa” jne. Tekstin sisällöstä eron aktiivinen osapuoli käy ihan selväksi.

En ymmärrä kirjoittajan valitusta. Miksi olla tuon jälkeen enää yhteydessä?

Koska se, ettei halua jatkaa intiimiä suhdetta, ei aina tarkoita sitä, että haluaa erota IHMISESTÄ.

Vierailija
14/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai Satisfyeria oisitte käyttäneet ja sitten dildoa. Kuinka usein sinä haluat seksiä? Entä miehesi? Meillä mies haluaisi useammin kuin minä, mutta seksiä on ehkä noin kerran kahdessa viikossa. Olemme 50+ pari.

Vierailija
15/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo yksi ja sama trollailija heitti provon linjoille.

Hänet tunnistaa aina.  Aina tunnistaa hänen kirjoitustyylistään. 

Ja se tosiaan on tuo passiivimuoto.

Sairasta hommelia ap:n kohdalla.

Vierailija
16/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo yksi ja sama trollailija heitti provon linjoille.

Hänet tunnistaa aina.  Aina tunnistaa hänen kirjoitustyylistään. 

Ja se tosiaan on tuo passiivimuoto.

Sairasta hommelia ap:n kohdalla.

Nyt heitti pahasti häränpyllyä sun ihmistuntemuksesi.

Ap

Vierailija
17/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween-yönä keskustelua?