Kissa tuli syliin kehräämään ja nukkumaan, enkä voi hakea kahvia
Mieli tekisi kovasti hyvältä tuoksuvaa, juuri tippunutta tuoretta kahvia.
Kommentit (27)
Minulla oli ihan vastaavia ongelmia kun vielä oli kissa:) Voi kun välitä ikävöin sitä pikkuista.
Kissa on tärkein. Kahvi saa odottaa.
Ai. Mul ei oo kissaa, joten menenkin keittämään iltakahvit nyt.
Voih, tuore kahvi, joku hyvä TV-ohjelma ja nukkuva kissa sylissä. Voiko parempaa olla.
Soita poliisille ja kerro että kissa pitää sua panttivankina.
Puoliso tuli paikalle ja ymmärsi heti yskän. Toi minulle kupin kahvia ja kissa saa jatkaa uniaan.
Mä taas avasin äsken karkkipussin, niin kissa luuli saavansa herkkuraksuja. Tunki päänsä pussiin ja pettyi kun nenään tulikin salmiakin tuoksu.
Aina pitää olla kissan herkkuja taskussa jos haluaa tehdä jotain kuten käyttää tietokonetta ja varsinkin jos haluaa lukea lehteä. Se ei auta, että koettaa lukea kahta lehteä yhtä aikaa niitä vaihdellen koska kissa tietää mennä aina makaamaan sen liikkuvan ja rapisevan lehden päälle.
Kissan ehdoilla mennään ja niin sen kuuluu ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso tuli paikalle ja ymmärsi heti yskän. Toi minulle kupin kahvia ja kissa saa jatkaa uniaan.
Tiedän, ei sitä henno raastaa pois kahvin vuoksi. Tulee kyllä takaisin, hiukan loukkaantuneena, mutta se ei ole sama asia.
Kissasi kirjoittaa parhaillaan sylissäsi tänne viestiä, jossa nauraa lemmikki-ihmiselleen, joka lamaantuu eikä tiedä mitä pitäisi tehdä, kun vähänkin kehrää ja pötköttää ihmisen mahan päällä. Taitaa tulla monta nauruhymiötä kissaltasi.
Ehdotan, että näytät kaapin paikan.
Voithan hakea. Ei se mikään vauva ole.
On muuten karsee dilemma tuo. Oon ratkaissut sen sillä että otan kissan käsivarrelle siihen kylkeä vasten, nousen varoen ja haen kahvin. On jo vähän vanhempi kissavaari, se yleensä havahtuu siinä vaiheessa kun istuudun takaisin tuoliin ja lasken sen syliini. Silmistä näkee että riepu uneksi joutuneensa King Kongin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voithan hakea. Ei se mikään vauva ole.
Hirviö
Kissa on tylsä lemmikki. Mulla oli aikoinaan kissa ja se oli yhtä tylsä lemmikki ku kilpikonna. Ja joo, mulla on ollu myös kilppariki.
Ota kissa kainaloon ja hae kahvi. Kyllä jän nukahtaa pian uudestaan syliin.