Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko dumpata miehen tekstarilla?

Vierailija
06.01.2015 |

Olemme käyneet treffeillä viisi kertaa ja huomasin jo ensimmäisellä kerralla, että olemme liian erilaisia enkä ikinä pystyisi olemaan aidosti oma itseni hänen kanssaan. Tunnen itseni juntiksi hänen seurassaan, joten olisiko liian junttia ilmoittaa tekstarilla, että olemme liian erilaisia ja eri elämäntilanteissa?

Soittaminen on minulle kallista, mutta jos suosittelette sitä, niin sitten soitan. Emme nyt hirveän kaukana asu toisistamme, mutta en halua tuhlata kummankaan aikaa matkustamiseen, varsinkin kun mies odottaa vain seuraavia treffejä, rukkaset tulisivat yllätyksenä (emme siis ole vielä sopineet seuraavista treffeistä).

Mies siis kuulemma viihtyy minun seurassani ja ehdottaa aina seuraavia treffejä. Mutta emme ole koskaan edes suudelleet tai pidelleet kädestä! Olemme vain halanneet tavatessa ja erotessa (en itse yletä seistessä tekemään aloitusta suudelmaan, pituusero on huima).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä soittaan sulle

Vierailija
2/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa tekstari on ok. En tosin ymmärrä, miksi soittaminen on muka kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies soittaa seuraavan kerran, kieltäydy tapaamisesta ja selitä asia. Eihän teillä ole ollut mitään treffejä, suhteesta puhumattakaan.

Vierailija
4/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:57"]

Pyydä miestä soittaan sulle

[/quote]

Tuntuu jotenkin kummalliselta :D "Moi. Ni mä vaan siks pyysin soittaa et mä en haluu nähä enää"? Emmekä muutenkaan koskaan soita toisillemme, kommunikoimme tekstareilla.

Ap

Vierailija
5/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:57"]

Tässä tapauksessa tekstari on ok. En tosin ymmärrä, miksi soittaminen on muka kallista.

[/quote]

Minulla on tietynlainen pakettiliittymä, jonka vuoksi puhelut tulevat kalliiksi. Tai no, mikä nyt kellekin on kallista, mutta olen opiskelija eikä minulla ole yhtään ylimääräistä rahaa.

Ap

Vierailija
6/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari, jossa kerrot, ettet halua jatkaa tapailua enää. Pyydä häntä soittamaan, jos haluaa jutella, mutta mieltäsi et aio muuttaa. Minusta on ihan ok, jos olette tapailleet vasta vähän aikaa. Pidemmissä ja vakavammissa suhteissa tekstarilla ilmoittaminen on tietenkin supertökeröä.

Vierailija
7/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:07"]

Laita tekstari, jossa kerrot, ettet halua jatkaa tapailua enää. Pyydä häntä soittamaan, jos haluaa jutella, mutta mieltäsi et aio muuttaa. Minusta on ihan ok, jos olette tapailleet vasta vähän aikaa. Pidemmissä ja vakavammissa suhteissa tekstarilla ilmoittaminen on tietenkin supertökeröä.

[/quote]

Kiitos, tämä kuulostaa hyvältä! :)

Ap

Vierailija
8/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiesit jo ensimmäisellä kerralla että olette "liian erilaisia" eikä jutusta tulisi mitään, miksi lähdit vielä neljästi tyypin kanssa ulos? Ilkeää antaa turhaa toivoa huvin vuoksi tai tylsyyksissään.