Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkykykeskusteluun vinkkejä.

Vierailija
06.01.2015 |

Saikku takana ja keskustelu pomon kanssa edessä. Kerran aiemmin käynyt ja pomo jyräsi ylimielisellä asenteella. Oli suorastaan ilkeä. Sen jälkeen kiusaamista ja kettuilua.
Olin tuolloin tyhmä kun luulin että siinä oikeesti yritetään etsiä ratkaisua, mutta ei. Pomo ei edes käynyt niitä papereita läpi omalta osaltaan. Ei sanonut mielipiteitään. Ehdotti ratkaisuksi puolipäivätöitä johon en oystynyt suostumaan taloudellisista syistä.

Vinkkejä keskusteluun kaipaan. Edellisellä kerralla pomo jyräsi mun yli ja suuttui mun mielipiteistä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, jos et pysty töitä tekemään eikä työnantajalla ole muuta tarjota kuin vähemmän tunteja niin pattitilanne. Työnantajan ei ole kuitenkaan pakko järkätä sulle uutta työnkuvaa ellei sellaista firmassa luonnostaan ole ja jos sulle ei lyhyempi työpäivä käy niin silloin työsuhteen voi purkaa ilman sanktioita.

Vierailija
2/3 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös noissa työkykykeskusteluissa pitäisi AINA olla mukana myös työsuojeluvaltuutettu tai luottamusmies sekä työterveyshuollon edustaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 09:35"]Niin no, jos et pysty töitä tekemään eikä työnantajalla ole muuta tarjota kuin vähemmän tunteja niin pattitilanne. Työnantajan ei ole kuitenkaan pakko järkätä sulle uutta työnkuvaa ellei sellaista firmassa luonnostaan ole ja jos sulle ei lyhyempi työpäivä käy niin silloin työsuhteen voi purkaa ilman sanktioita.
[/quote]
Edellisellä kerralla pomo siis ehdotti tuota puolipäivätyötä. Tuo kertomani on siis miten pomo toimi edellisellä kerralla. Edellisestä kerrasta reilu 1,5 vuotta.
Nyt eri sairaus tai oikeastaan vamma kyseessä.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän