Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en jaksa enään nousta sängystä

Vierailija
05.01.2015 |

En ole pitkään aikaan jaksanut tehdä mitään. Moneen päivään en ole käynyt ulkona, olen vain istunut ja nukkunut. Rahani ovat loppuneet (minulla omat syyni rahattomuuteen). Mitä teen? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Olen 26 vuotias nainen. 

Vierailija
2/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin mars!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilun lisäksi tunnut jaksavan palstailla, eli jatka sitä, jos tuntuu hyvältä, muutoinhan voisit keskiviikkona soittaa ja varata ajan lääkärin juttusille.

Vierailija
4/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne, nytkin on lähellä. Depressio se siellä on, mutta en tunnu pääsevän siitä eroon. Tunnen sen joka solussani.

30v

Vierailija
5/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt hyvin, vaatteet päälle ja menet viemään roskat, sitten samalla reissulla käyt kaupassa ja juttelet jotain jollekin kaupassa olevalle. Samalla reissulla päätät siinä kävellessä, että onpa kiva pvä ja tästä lähdetään ylös päin. Menet kirjastoon ja lainaat jonkin kirjan johon uppoudut. Illalla menet baariin (ei tarvitse ostaa mitään) ja alat höpöttämään jollekin jotakin. Ihan mitä tahansa.

Vierailija
6/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ miten sitten lääkäri voisi auttaa minua. 

Vierailija
7/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan on jatkunut? Käytkö töissä/opiskeletko? Onko ystäviä, perhettä?

Vierailija
8/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tilillä 0 e. Olen ollut pitkään masentunut, mutta viimeisen kuukauden aikana olen menettänyt viimeisetkin elämänhalut. 

Vierailija
9/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset jonkun keskustelukumppanin. Voitko pyytää jotain sukulaista tai kaveria käymään?

Vierailija
10/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään miettinyt lääkärille menoa, mutta en suostu syömään masennuslääkkeitä (kerran kokeillut). Miten muuten lääkäri pystyy auttamaan kun lääkkeillä?

Vierailija
11/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*enää

Vierailija
12/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:46"]Olen pitkään miettinyt lääkärille menoa, mutta en suostu syömään masennuslääkkeitä (kerran kokeillut). Miten muuten lääkäri pystyy auttamaan kun lääkkeillä?
[/quote]

Ehkä jotakin keskusteluapua?

Vierailija
13/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:46"]Olen pitkään miettinyt lääkärille menoa, mutta en suostu syömään masennuslääkkeitä (kerran kokeillut). Miten muuten lääkäri pystyy auttamaan kun lääkkeillä?
[/quote]Lähete psykiatrille,keskusteluapua.

Vierailija
14/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:38"]

Syöt hyvin, vaatteet päälle ja menet viemään roskat, sitten samalla reissulla käyt kaupassa ja juttelet jotain jollekin kaupassa olevalle. Samalla reissulla päätät siinä kävellessä, että onpa kiva pvä ja tästä lähdetään ylös päin. Menet kirjastoon ja lainaat jonkin kirjan johon uppoudut. Illalla menet baariin (ei tarvitse ostaa mitään) ja alat höpöttämään jollekin jotakin. Ihan mitä tahansa.

[/quote]

Se ei toimi noin.

Vierailija
15/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Samaa paskaa päivästä toiseen, masennus ei häviä mihinkään..

17v

Vierailija
16/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset sentään av:lle, joten kaikki toivo ei ole menetetty. Teet näin: nouset ylös, käyt suihkussa, puet lempivaatteesi, juot kahvia, teet suunnitelman raha-asioiden korjaamiseksi ja noudatat sitä. Käyt rauhallisella kävelylenkillä. Ja tajuat, että elämän ei tarvitse olla niin vakavaa.

Vierailija
17/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, ettei kukaan perheenjösenesi tai ystäväsi tiedä tilanteesta. Nyt olisi aika myöntää, että tarviit vähän tukea ja/tai peräänkatsojaa. Sinun on pakko terästäytyä sen verran, että joku pystyy huolehtimaan sinusta.

Vierailija
18/18 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä päiviä tulee kyllä välillä kun jaksaisi vaikka mitä, on hyvä fiilis ja päättää että ei se tulevaisuus tule olemaan niin vaikeaa. Sitten tulee ne ajat kun ei pysty tekemään mitään tai lähtemään mihinkään. Itse masentuneena en halua nähdä ketään tai puhua kenellekkään vaan eristäydyn täysin kaikesta.