Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten "palvelette" miestänne?

Vierailija
04.01.2015 |

Joo, otsikko on vähän huono.
Mutta, mitä sellaisia asioita teette miehenne puolesta joita ei todellakaan edes odottaisi että puoliso tekee.
Kysyn siksi että meidän suvussa on herännyt ihmettelyä että miksi olen kuulemma niin tossun alla ja palvelen miestäni. Ja selvyydeksi, teen kaiken ihan omasta tahdosta eikä mies ole pyytänyt tai ehdottanut näitä.
Meillä on 2kk vauva jonka kanssa olen kotona ja mies luonnollisesti käy töissä.
Herään joka aamu samaan aikaan kuin mies (6) ja sillä aikaa kun mies on suihkussa, teen hänelle aamupalaa jonka hän saa päättää. Sitten syön miehen seurana jotain ja annan suukon kun lähtee ovesta, ja menen takaisin nukkumaan.
Lisäksi teen aina miehelle ruoan valmiiksi kun hän tulee töistä ja yleensä siinäkin teen mitä mies haluaa.
Tässä oli pari esimerkkiä.
Itse en pidä näitä mitenkään erikoisina, rakastan miestäni ja haluan vain tehdä helpommaksi hänelle joitain asioita. Minun mielestäni on myös ok jos ei tee näitä juttuja mutta ei nämä mielestäni ole mitään palvelemista.
Mitä olette mieltä? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ole 'tossun alla olemista' jos asiat tekee vain, koska ne tuottaa myös itselle iloa. Ei sen takia, että toinen käskisi tai suostuttelisi ja sitten joutuisi alistumaan negatiivisten seurausten takia.

Vierailija
2/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo herääminen aamupalantekoon on hieman outoa, varsinkin kun saat varmaan muutenkin heräillä öisin lapsen takia. Itsekin teen ruuan kun mies tulee töistä, tai kumpi sitten on kotona ensin. Tottakai pesen myös miehen kalsareita samalla kuin omiakin, siivoan kun siltä tuntuu ja passaan kun mies sairastaa. Enkä myöskään koe olevani tossun alla, sillä omasta tahdosta teen eikä mies kiukuttele jollen tee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen myös aamiaisen ja päivällisen miehelleni, samoin hoidan kaikki kotityöt (myös ne "perinteiset miesten hommat"). Teen 3-päiväistä työviikkoa ja mies 5-päiväistä - yhdessä päätettiin työnjako sekä kotona että töissä.

Vierailija
4/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis tottakai teen kotityöt ja pyykkään kun olen kotona päivät. Vauva on tosi reipas, nukkuu ja imee tissiä. Ei itke edes öisin. Siksi jaksan ihan hyvin tämän kaiken. Ap

Vierailija
5/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo nii määki teem noin. joskus mies tekee mulle viikonloppuisin aamiaisen. me tehdään paljon asioita toistemme puolesta

Vierailija
6/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan joka ilta eväät miehelle valmiiksi vaikka tiedän että hän voisi ne ihan yhtä hyvin laittaa itsekin. Teen myös aina ruoan valmiiksi ku mies tulee töistä, koska tykkään itsekin syödä siihen aikaan ja tiedän miehen olevan tosi nälkäinen. Musta on ihana auttaa miestäni pienissäkin jutuissa pyytämättä, koska siitä tulee molemmille hyvä mieli. Myös mieheni auttaa minua.

Vierailija
7/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellaan vasta, ei asuta edes saman katon alla vielä. Kun on täällä öitä, niin teen aamupalan samalla kun äijä makaa sohvalla ja katsoo simpsoneita.

Ja aika usein muutenkin se oon minä joka tekee ruokaa ja tiskaa. Välillä tosin tulee tossutettua miestäkin ko hommiin.

Välillä teen noi hommat ihan mielellään, välillä mietityttää että en kai 'onnistunut' hankkimaan isäni kaltaista miestä. No toi oma äijä ei onneksi huutele sohvalta käskyjä..