Minne heijastin on järkevin laittaa? Aikuiselle
Käytän reppua niin sinne taakse vai? Vai pitääkö lävistää talvitakki kun ei siinä oikein ole paikkaa?
Kommentit (13)
Reppuun tietty voi laittaa oman heijastimen, takkiin esim olkapään kohdalle.
Niin, että se on polven korkeudella. Mieluiten heiluu ja näkyy joka puolelle.
Mulla roikkuu vaan molempien taskujen sivuissa.
Jos on yksi heijastinnauha, niin oikeaan vai vasempaan käsivarteen ?
Hiuskoristeeksi voi laittaa. Tukka ylös päälaelle nutturalle ja heijastin siihen roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yksi heijastinnauha, niin oikeaan vai vasempaan käsivarteen ?
Mieluummin pohkeeseen.
Illalla voit käyttää heijastinliiviä. Ei tarvitse rei'ittää takin helmaa. Ja toinen vaihtoehto, jos esim. kuljet pääsääntöisesti bussilla, on käyttää takin hihaan ranteen kohdille laitettavaa tarranauhaheijastinta. Tai sellaiset heijastin henkselit...
Noi takin helmaan kiinnitettävät. Miten niitä siihen kiinnittää? Hakaneula saattaa esim. bussissa istuessa aueta, tai sitten se heijastin solahtaa paripenkissä jonnekin väliin ja istumasta noustessa kiinnitys repeää irti..
Autojen lähivalot näyttävät melko alas. Siksi heijastin kannattaa laittaa alas.
Oih, heijastinvaljaiset naiset on niiiiin söpöjä.
Minulla on "heijastinliivit" ( ei sellaiset isot mitä työmiehillä vaan ohuet enemmän "henkseli-malliset") mitä käytän lenkillä, ja muuten talvella kauppareissuilla kangaskassikassi joka heijastavaa materiaalia. Kaupungille minulla on hanskat joissa kuvio painettu heijastavalla värillä.
Minulla on myös pipo joka heijastaa, itse koen että kn helpompi jos se heijastin on jo valmiina kassissa tai hanskoissa sen sijaan että roikkuu narun päässä hakaneullla tmv.
Yksi heijastin ei näy hyvin,tyhjää parempi mutta mieluummin jotain näkyvämpää,kuten heijastinliivi/valjaat. T. Autoilija
mene töihin.