Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuu sian jättö?

Vihainen vaimo (pian ex)
27.10.2021 |

Tai edes ulkoruokintaan heittäminen?

Meillä mies ei ota uhkailuja kuuleviin korviinsa. Korkeintaan sanoo, että voin aina itse lähteä, hän ei kotoaan lähde mihinkään. Voi kuulemma lunastaa minut ulos, jos haluan lähteä.

Haluaisin kuulla onnistuneita tarinoita ja vinkkejä sian jätöstä ja ulosheitosta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti per kilo on perussääntö.

Vierailija
2/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle se on moro ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle se on moro ja näkemiin.

Sanoin ja se vain morjesti takaisin. Parempia ideoita?

Vierailija
4/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi se nyt on se sika siinä parisuhteessa?

Vierailija
5/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala säästämään itsellesi pesämunaa. Avaa eläkevakuutustili, sillä sitä ei erossa voi jakaa, kun se ei eräänny erossa. Turvaa kaikin puolin selustasi.

Älä haasta riitaa kotona, elä omaa elämääsi hissukseen. Käy lenkillä, tapaamassa ystäviä, ulkoile paljon, mutta älä ryyppää kotona tai muuallakaan.

Luota, että elämäsi järjestyy ajallaan.

Vierailija
6/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala säästämään itsellesi pesämunaa. Avaa eläkevakuutustili, sillä sitä ei erossa voi jakaa, kun se ei eräänny erossa. Turvaa kaikin puolin selustasi.

Älä haasta riitaa kotona, elä omaa elämääsi hissukseen. Käy lenkillä, tapaamassa ystäviä, ulkoile paljon, mutta älä ryyppää kotona tai muuallakaan.

Luota, että elämäsi järjestyy ajallaan.

Montako vuotta tässä pitäisi kestää, ennen kuin voin sian jättää? Eläkeikään saakka?

Vierailija
7/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oleellinen seikka on se, että kumpi omistaa asunnon tai että kumman nimiin se on vuokrattu.

Jos asunto ei ole sinun omistuksessa, niin helpointa lienee kun lähdet itse ja jätät sian röhkimään lääväänsä.

Vierailija
8/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa kämppä ja häivy. Ukko maksaa sut ulos joten rahaakin saat.

Vierailija
9/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oleellinen seikka on se, että kumpi omistaa asunnon tai että kumman nimiin se on vuokrattu.

Jos asunto ei ole sinun omistuksessa, niin helpointa lienee kun lähdet itse ja jätät sian röhkimään lääväänsä.

Vastausten perusteella vaikuttaa siltä, että sian jättö, ulkoruokintaan pistämisestä puhumattakaan onkin paljon vaikeampaa kuin palstalta olisi voinut kuvitella. Että oikein itse pitäisikin lähteä? Ai ai... 😂

Vierailija
10/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ota passi ja hammasharja,vähän vaihtovaatteita ja mene hotelliin. Hanki vuokra-asunto ja pyydä lähettämään loput tavarat sinne. Tai hae,ihan miten vaan.

Paperit,siis avioero minne ne nyt pitää toimittaa,juristi ositukseen jne.

Sillä sipuli.

Vierailija
11/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli Ponteva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastausten perusteella vaikuttaa siltä, että sian jättö, ulkoruokintaan pistämisestä puhumattakaan onkin paljon vaikeampaa kuin palstalta olisi voinut kuvitella. Että oikein itse pitäisikin lähteä? Ai ai... 😂

No eihän se ukko korvaansa lotkauttanut,vastasi vaan että moromoro eikä tehnyt elettäkään pakkaamisen suhteen! Eli rouva on hyvä ja poistuu.

Vierailija
12/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit aina itse lähteä, vaikka heti.

Ei se sen vaikeampaa ole.

Ensi yön vietät kadulla tai hotellissa?

Vierailija
13/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELÄMÄ JATKUU kirjoitti:

joo ota passi ja hammasharja,vähän vaihtovaatteita ja mene hotelliin. Hanki vuokra-asunto ja pyydä lähettämään loput tavarat sinne. Tai hae,ihan miten vaan.

Sillä sipuli.

Ei vaikuta sian ulosheitolta. 🐖

Vierailija
14/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karju kirjoitti:

ELÄMÄ JATKUU kirjoitti:

Sillä sipuli.

Ei vaikuta sian ulosheitolta. 🐖

Jätä se sika!

Se on se. Et jaksa heittää mitään.

Vierailija
15/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee. Kutsu teurastaja.

Vierailija
16/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli Ponteva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa pattitilanteerlta, kumpikaan ei halua muuttaa. Näinpä teillä ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa yhteistä oloa. Ei muuta ku saparot iloisesti heilumaan. Kyllä se siitä.

Vierailija
17/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies jättää sian mahdollisimman pian.

Vierailija
18/18 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna sikaa mä muista en vaan kinkkua vahtaan himoiten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi