Etsitään vastausta tärkeään kysymykseen
Eli kysymys kuuluu: MIKSI on niin tärkeää että "miehet tykkää"? Tuli mieleen tälläkin palstalla jatkuvasti esillä olevasta läski-laiha-fitnessväännöstä. Miksi naisen täytyy miellyttää kasvotonta miesmassaa? Ja miksi oletetaan että kaikki maailman miehet pitävät kauneimpana yhtä ja samaa naisvartaloa?
Esimerkkinä: minä olen 30-vuotias, hiukan ylipainoinen (BMI 28) kaunis nainen. Kihlattuni on komea, hoikka ja sopivasti lihaksikas mies. Kuitenkaan hän ei halua minun laihduttavan, koska "se ihana pehmeys" katoaisi. Miten tämä on av-logiikalla mahdollista? Ja miksi minun, onnellisessa, tasapainoisessa suhteessa olevan naisen pitäisi nyt yhtäkkiä alkaa miellyttää kaikkia maailman miehiä? Mitä saisin siitä? Mitä hyötyä siitä olisi näille miehille?
Kertokaa joku! Ja haluan siis vastauksia, en turhaa kettuilua, koska se vie vaan palstatilaa eikä vaikuta jääkaappikäyttäytymiseeni mitenkään.
Kommentit (19)
Mistä sinä olet saanut käsityksen, että miesten tykkääminen olisi tärkeää? Kenelle se on tärkeää? Minulle se ei ole tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:11"]Mistä sinä olet saanut käsityksen, että miesten tykkääminen olisi tärkeää? Kenelle se on tärkeää? Minulle se ei ole tärkeää.
[/quote]
No ei minullekaan. Tältä palstalta sain sellaisen käsityksen että miesten ihaileva huomio on elinehto. Haluan siis tietää, miksi!
No, miksei kukaan vastaa? Ensin vittuillaan ja haukutaan niin lihavat kuin laihatkin, ja sitten kun joku pyytää vastausta niin ei kuulu mitään. Missä viipyy palstan oma läskivihaajakaarti?
Eikös se nimenomaan ole niin, että normaalipainoiset haluavat olla sen kokoisia ollakseen terveitä ja lihavat puolustelevat epäterveyttään sanomalla "Kyllä naisella pitää olla jotain, mistä tarttua."
Ehkä heikommalla itseluottamuksella varustetut kokevat että noudattamalla suurn massan kauneuskäsitystä he kelpaavat jokaiselle, heistä pidetään ja he saavuttavat elämässään asioita joista haaveilevat.
Kyllä jokainen normaali ihminen tajuaa, etteivät miehet pidä saman näköisistä naisista yhtään sen enempää kuin naiset pitävät yhdenlaisista miehistä. Voisiko olla että osa näistä epävarmoista naisista haluaa tehdä muut kateelliseksi suosiostaan miesten keskuudessa? Kilpakosijoille näpäytys?
Mä en halua miellyttää kasvotonta miesjoukkoa, en halua näyttää pumpattavalta barbaralta vaan älylliseltä olennolta. Toivottavasti joku mieskin jossain etsii tällaista tyyppiä ;)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:01"]Eikös se nimenomaan ole niin, että normaalipainoiset haluavat olla sen kokoisia ollakseen terveitä ja lihavat puolustelevat epäterveyttään sanomalla "Kyllä naisella pitää olla jotain, mistä tarttua."
[/quote]
Ei ollut tästä kyse. Lue aloitusviesti uudelleen.
Vastaan vain omasta puolestani. Olen iloinen, että olet löytänyt ihanan miehen. Mulla oli bmi pitkään noin 22-23. Silloin oli tyrkyllä niin yhden illan juttuihin kuin vakavaan parisuhteeseen komeita miehiä, nuoria miehiä, varakkaita miehiä. Olin todella haluttua tavaraa, vaikken ole kovinkaan koulutettu ja aika tavallisen näköinen. Kun painoindeksini nousi tähän 29 tienoille, minusta tuli pelkkää ilmaa miehille. Olen hyväksynyt tilanteen, mutta haluaisin toisaalta takaisin ne ajat, jolloin olin ihailtu ja tavoiteltu. Minua ei enää lähesty kukaan, enkä itse uskalla tehdä aloitteita. Hävettää ja ujostuttaa. Taistelen painoni kanssa, mutta se on uskomattoman vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:11"]Ehkä heikommalla itseluottamuksella varustetut kokevat että noudattamalla suurn massan kauneuskäsitystä he kelpaavat jokaiselle, heistä pidetään ja he saavuttavat elämässään asioita joista haaveilevat.
Kyllä jokainen normaali ihminen tajuaa, etteivät miehet pidä saman näköisistä naisista yhtään sen enempää kuin naiset pitävät yhdenlaisista miehistä. Voisiko olla että osa näistä epävarmoista naisista haluaa tehdä muut kateelliseksi suosiostaan miesten keskuudessa? Kilpakosijoille näpäytys?
Mä en halua miellyttää kasvotonta miesjoukkoa, en halua näyttää pumpattavalta barbaralta vaan älylliseltä olennolta. Toivottavasti joku mieskin jossain etsii tällaista tyyppiä ;)
[/quote]
Tarkoittaako tämä siis että läskivihaajilla on aina huono itsetunto? Auts ;)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:13"]Vastaan vain omasta puolestani. Olen iloinen, että olet löytänyt ihanan miehen. Mulla oli bmi pitkään noin 22-23. Silloin oli tyrkyllä niin yhden illan juttuihin kuin vakavaan parisuhteeseen komeita miehiä, nuoria miehiä, varakkaita miehiä. Olin todella haluttua tavaraa, vaikken ole kovinkaan koulutettu ja aika tavallisen näköinen. Kun painoindeksini nousi tähän 29 tienoille, minusta tuli pelkkää ilmaa miehille. Olen hyväksynyt tilanteen, mutta haluaisin toisaalta takaisin ne ajat, jolloin olin ihailtu ja tavoiteltu. Minua ei enää lähesty kukaan, enkä itse uskalla tehdä aloitteita. Hävettää ja ujostuttaa. Taistelen painoni kanssa, mutta se on uskomattoman vaikeaa.
[/quote]
Olisiko kyseessä kuitenkin se, että nyt huono itsetuntosi näkyy? Itsetunto täytyy saada kuntoon ennen painoa, ja arvaas mitä? Voin vaikka lyödä vetoa että olet yhä kaunis. Koko länsimainen maailma on yhtä aivopesua. Itämailla vanhat hindunaiset kulkevat ylpeinä isotkin mahat osittain paljastettuna, koska se kuuluu perinteiseen pukeutumiseen, ja heidän arvonsa eivät pyöri ulkonäön ympärillä. Ap
Miesten ihailu määrittää arvosi. Jos et saa ketään et ole mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:20"]Miesten ihailu määrittää arvosi. Jos et saa ketään et ole mitään.
[/quote]
Eikös oma puoliso valita eikä saada? En tiennytkään että minun olisi pitänyt "saada" mieheni kun hän piiritti minua. Arvoni tosin tulee ihan muista lähteistä, kuten siitä miten kohtelen kanssaihmisiäni ja työnteostani. Ap
Ei tarvi laihduttaa miesten takia, oman terveytesi takia korkeintaan.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:30"]Ei tarvi laihduttaa miesten takia, oman terveytesi takia korkeintaan.
[/quote]
Sitähän minäkin. Mutta edelleen haluan näiden kiusaajatyyppien vastaavan alkuperäiseen kysymykseen... Eli miksi minun pitäisi miellyttää kaikkia maailman miehiä?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:20"]Miesten ihailu määrittää arvosi. Jos et saa ketään et ole mitään. [/quote] Eikös oma puoliso valita eikä saada? En tiennytkään että minun olisi pitänyt "saada" mieheni kun hän piiritti minua. Arvoni tosin tulee ihan muista lähteistä, kuten siitä miten kohtelen kanssaihmisiäni ja työnteostani. Ap
[/quote]
Olin tosissani.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:20"]
[/quote]
Näin ja naisen suurin saavutus on päästä naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:20"]
[/quote]
Näin ja naisen suurin saavutus on päästä naimisiin.
[/quote]
Lääkärin tai tuomarin kanssa.
Pahuksen mobiili söi kappalejaot. Sori! Ap