Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistin sata euroa EuroJackPottiin, olen työtön

Vierailija
02.01.2015 |

Sinne meni loputkin peruspäivärahat. Wish me luck.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luck

Vierailija
2/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin napata sen pääpotin 2 eurolla. Vai mitä se yksi rivi nyt maksoikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein hetken mielijohteesta tuota 10 sentin vakiota muutaman rivin järjestelmän, yhteensä neljä kuponkia, arvottiinko se nyt eilen vai toissapäivänä; sijoitus 1.60 euroa. Voitin n. 55 euroa tuloksella 10 oikein. Ei valitettavasti sattunut mihinkään kertoimeen, että olisi saanut enempää.

Vierailija
4/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:30"]

Minä ajattelin napata sen pääpotin 2 eurolla. Vai mitä se yksi rivi nyt maksoikaan.

[/quote]

EuroJackPotista voi saada 10 miljoona, pienemmistäkin voittoluokista satoja- tai kymppitonneja.

Vierailija
5/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan pistit... 

Vierailija
6/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tuuleeee voittooo suuuri jaa maahtaavaaaa. Pelaaastaaaa miinut köyhyydestää. Näen jo sieeluuni siilmin, kuiiinka voitaaan miljoonaaat. Oii suurii lottoovoittooo, viel päiväs koittaaa!

Vierailija
7/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä Jumala, suo minulle tuo mahtava päävoitto, tai edes toiseksi suurin potti. Olkoon kunnia valtakuntasi iänkaikkisesti ja ainiaaksi. -ap

Vierailija
8/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule voitto kultainen tänne pohjolaan. Useimpien suomalaisten ainoa toivo on nyt voittaa lotosta. Tästä talouslamasta ei ole muuta tietä ulos.

Vierailija
9/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:41"]

Isä Jumala, suo minulle tuo mahtava päävoitto, tai edes toiseksi suurin potti. Olkoon kunnia valtakuntasi iänkaikkisesti ja ainiaaksi. -ap

[/quote]

Uskovaisten älykkyys jälleen todistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi