Pistin sata euroa EuroJackPottiin, olen työtön
Sinne meni loputkin peruspäivärahat. Wish me luck.
Kommentit (9)
Minä ajattelin napata sen pääpotin 2 eurolla. Vai mitä se yksi rivi nyt maksoikaan.
Mä tein hetken mielijohteesta tuota 10 sentin vakiota muutaman rivin järjestelmän, yhteensä neljä kuponkia, arvottiinko se nyt eilen vai toissapäivänä; sijoitus 1.60 euroa. Voitin n. 55 euroa tuloksella 10 oikein. Ei valitettavasti sattunut mihinkään kertoimeen, että olisi saanut enempää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:30"]
Minä ajattelin napata sen pääpotin 2 eurolla. Vai mitä se yksi rivi nyt maksoikaan.
[/quote]
EuroJackPotista voi saada 10 miljoona, pienemmistäkin voittoluokista satoja- tai kymppitonneja.
Oi tuuleeee voittooo suuuri jaa maahtaavaaaa. Pelaaastaaaa miinut köyhyydestää. Näen jo sieeluuni siilmin, kuiiinka voitaaan miljoonaaat. Oii suurii lottoovoittooo, viel päiväs koittaaa!
Isä Jumala, suo minulle tuo mahtava päävoitto, tai edes toiseksi suurin potti. Olkoon kunnia valtakuntasi iänkaikkisesti ja ainiaaksi. -ap
Tule voitto kultainen tänne pohjolaan. Useimpien suomalaisten ainoa toivo on nyt voittaa lotosta. Tästä talouslamasta ei ole muuta tietä ulos.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:41"]
Isä Jumala, suo minulle tuo mahtava päävoitto, tai edes toiseksi suurin potti. Olkoon kunnia valtakuntasi iänkaikkisesti ja ainiaaksi. -ap
[/quote]
Uskovaisten älykkyys jälleen todistettu.
Luck