Nuoria odottajia PK- sudulta?
Heipä hei, täällä yksi ensimmäistä raskauttaan kokeva huutelemassa =)
Olen asunut PK- sudulla vasta tovin, eli senkin takia ajattelin tämän kirjoituksen tänne laittaa.
Olisko tällä palstalla ketään muuta nuorta odottajaa (esim. 20-26v.) samoilta seuduilta joka kaipaisi vähän saman henkistä seuraa? Joko ihan netti keskustelu linjalla taikka treffien merkeissä =)
Olen itse kohta 23- vuotias ja tosiaan ihan alussa ollaan oman pavun kanssa, mutta odotukset ja ajatukset ovat sitäkin pidemmällä.
Kaipaan seuraa samassa tilanteessa olevilta, joiden kansa voisi höpötellä raskaus jutuista ja lasten nimistä, mutta tottakai myös muista asioista mitkä liikuttaa nuoria ihmisiä.
Nykyiset kaverini ovat toki iloisia puolestani, mutta koen vähän tungettelevaksi puhua omasta raskaudestani yms. heidän kanssaan, etenkin kun puhuttavaa ensikertalaisella olisi niin paljon =)
Plus iso osa heidän vapaa ajastaan kuluu tuopin äärellä, ja itse en luonnollisesti jaksa siihen osallistua....
Tiedän että tuolla on tuo nuoria odottajia- ryhmäkin ja sinne olen liittynytkin, mutta vielä mukavampi olisi istua alas vaikka kaakaon ääreen tutustumaan ihmisiin ja ehkä sitä kautta luoda ihan oikeita kaveri suhteitakin =)
Toivottavasti löytyy muitakin!
Heippa!
Kiva kun laitoit viestiä, vähän samoja fiiliksiä täällä. Omaan kaveripiiriin valikoitunut hyvin lapsetonta porukkaa ja tuntuu että joku vertaiskaveri voisi ehkä olla kiva. Ikää mulla tosin "jo" 26 vuotta mutta kyllä nuoreksi silti itseni koen.
Täällä myös ensimmäistä odotellaan, tosin puolivälissä jo :) Millä viikolla itse menet nyt?
Täällä ei taida pystyä lähettelemään yksityisviestejä, en ainakaan keksinyt miten se tapahtuu.. oletko esimerkiksi vau.fi foorumeilla tai jossain muualla missä voisi vaihtaa ajatuksia/yhteystietoja myös vähän privaatimmin?