minulla ei ole grammaakaan
Ylipainoa, mutta olen täysin terve nainen huippukunnossa.
Kommentit (7)
"Mikä tahansa joki on valtava, jos se on suurin, minkä olet nähnyt."
- Titius Lucretius Carus
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:07"]
Mistä sinä tyttökulta tiedät ihannepainosi gramman tarkkuudella?
[/quote]
Ohis.
Ei hän ihannepainosta tai alipainosta puhunut, vain siitä että ei ole ylipainoa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:07"]
[/quote]
Ohis.
Ei hän ihannepainosta tai alipainosta puhunut, vain siitä että ei ole ylipainoa.
[/quote]
Niin mutta ettei ole grammaakaan. Sitä ei voi tietää. Voi ola että esim kolme ja puoli grammaa tai viisi mikrogrammaa on ylipainoa, nih.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:07"] Mistä sinä tyttökulta tiedät ihannepainosi gramman tarkkuudella? [/quote] Ohis. Ei hän ihannepainosta tai alipainosta puhunut, vain siitä että ei ole ylipainoa. [/quote] Niin mutta ettei ole grammaakaan. Sitä ei voi tietää. Voi ola että esim kolme ja puoli grammaa tai viisi mikrogrammaa on ylipainoa, nih.
[/quote]
Voihan sen tietää, että ei ole ylipainoa jos on vaikka 180cm pitkä ja painaa 50kg. Vai miten tuossa voi olla grammaakaan ylipainoa?
:DDD Miten _ei_ voisi tietää ettei ole grammaakaan ylipainoa? Tai ehkä jos painaa tasan ylipainon rajan verran ja vaaka ei näytä grammoja xDD
Mulla ei oo senttiäkään liikaa rahaa.