Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahaliina keittiössä liinana. Kenellä täällä on?

Vierailija
25.10.2021 |

Itse ajattelin ostaa et pyödän pinta pysyis hyvänä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut

Vierailija
2/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin peittää kuluneen pöydän kannen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Kangaskaupasta löytyi kiva, enemmän kangasta muistuttava eikä sellainen tyypillinen vahakangas.

Vierailija
4/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on. Kangaskaupasta löytyi kiva, enemmän kangasta muistuttava eikä sellainen tyypillinen vahakangas.

Meilläkin tällainen, ohuempi ja kangasmaisempi kuin perinteinen kerniliina mutta voi pyyhkiä kostealla.

Vierailija
5/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää hyviä kivalla kuosilla, esim. Marimekolla ei ole enää kunnon muoviliinaa, vaan sellainen pinnoitetettu kangas, joka on mahdoton pyyhkiä. Kertokaa vinkkejä, mistä löytyy kiva liina sellaista paksua pyyhittävää muovia.

Vierailija
6/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on haaveissa taas ostaa. Nykyaikaiset pödänpinnat, esim. korkeakiiltoiset valkoiset, naarmuuntuu hirmu helposti ja on tosi epämukavia käsille: liian kova kyynärpäälle ja kylmäkin vielä. Ei tee mieli notkua pöydän ääressä niin kuin joskus lapsena puisen pöydän ääressä. :(

Olen huomannut, että kun liinan alle sujauttaa vielä pöydän kokoisen pahvin, saa miellyttävän lämpimän ja pehmeän alustan, jolla on kiva kirjoittaa kannettavallakin. Ja sit kun rahat taas riittää, ostan sellaisen vanhan kunnon puisen pöydän, ei enää ikinä näitä muovihässäköitä.

Vierailija
7/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsi 70-luvulla vahakangasliinojen kultakaudella ja muistan kuinka suorastaan vihasin niitä liinoja. Ne olivat mielestäni ihan mummomaisia. Nykyisin ne tuntuvat nostalgisilta ja hypistelen niitä toisinaan kaupoissa. Saatanpa vielä ostaakin sellaisen, jahka oikein innostun. 

Vierailija
8/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummolla oli.

Vierailija
9/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä on saatavilla nykyään, niistä ei juuri erota kauempaa, onko aito vai vakstuuki.

Vierailija
10/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää hyviä kivalla kuosilla, esim. Marimekolla ei ole enää kunnon muoviliinaa, vaan sellainen pinnoitetettu kangas, joka on mahdoton pyyhkiä. Kertokaa vinkkejä, mistä löytyy kiva liina sellaista paksua pyyhittävää muovia.

Itsekin huomasin tämän sen jälkeen kun satsasin kunnolliseen ja kauniiseen vahaliinaan. Tosi ärsyttävää että pyyhkiminen miltei yhtä hankalaa kuin kangasliinan kanssa! Pitäisikin laittaa palautetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän