En viihdy pooloissa. Muita?
Kiristävät kaulaa.
Kommentit (11)
Sama juttu. En siedä muutenkaan kauheasti tyköistuvia vaatteita. Tavalliset paidat saa olla ihonmyötäisiä, mutta housut on oltavat rennot. Poolot ovat pahimpia paitoja mukavuuden kannalta. Ois kiva käyttää sellaisia vaikka näyttävien kaulakorujen kanssa. Kaulakorut on paljaalla iholla ärsyttäviä.
Poolo kiristää aina kaulasta! :( Syykin on, äitini kertoi minun syntyneen napanuora melko tiukasti kaulan ympärillä - saattaa olla muistikuva asiasta *no jaa, ehkä*. Pojallani sama, myös napanuora kaulan ympärillä syntyessä eikä ole ikinä sietänyt poolokauluksia.
Minä en ainakaan tietääkseni ole syntynyt napanuora kaulan ympärillä, mutta en pysty pitämään edes t-paitoja, joissa on normaali kaula-aukko - tukehdun. Poolot ovat ihan hirveitä.
Myös isäni on aina valittanut, että kuristaa, hänellä onkin ollut aina v-aukkoisia paitoja/puseroita, ja nappipaidassa kaksi ylintä nappia auki. Ei käytä kravattia (ei edes isänsä hautajaisissa, mutta siellä muutkin kantajat päättivät ottaa kravatit pois ja takit kanssa, olivat siis paitahihasillaan - ja olen varma, että pappa arvosti elettä).
Vierailija kirjoitti:
Poolo on vanhenevan naisen paras ystävä! No, silmälasien lisäksi.
Kuinka niin? En minä ole tarvinnut kumpiakaan, ikinä.
T. N66
Poolo on yäk. Lapsena joskus pakkopaitana ja nuorena joskus virheostos. En omista sellaista. Voihan se käydä jos on tosi hoikka ei kaksoisleukaa.
Kyllä se voisi olla erään miehen päällä ihan Jees....
Miehet, mielipiteenne pooloista?