Missä lämpötilassa alatte käyttämään pitkiä alushousuja ulkona?
Kommentit (25)
Ollut jo kauan. Ja nyt palstalaiset arvuuttelemaan taustojani. Ikää, uskontoa, siviilisäätyä, sukupuolta, poliittista puoluetta, koulutusta, varallisuutta, kansallisuutta, kielitaitoa, silmien väriä ja kengän kokoa. Niin ja painoindeksiä.
En omista pitkiä alushousuja. Olen nainen ja käytän pikkuhousuja kesällä ja talvella. Vain yöllä otan pikkuhousut pois jalasta.
Ollut jo. Riippuu mistä roikkuu, oli ekakerran elokuun 20 päivän iltana siinä klo 19.30 alkaen.
Kun lämpötila laskee alle -20 kuljen ferkkareissa läpi vuoden
En käytä ollenkaan. Mielummin vedän toppikset päälle, kun ei enää yksillä housuilla tarkene. Raja menee jossain -15 asteessa.
Jos olen 6-8 tuntia ulkona yhteen putkeen niin ehkä siinä -5 paikkeilla laitan pitkät kalsarit. Jos vaan kävelen muutaman kilometrin matkan tai piipahdan lyhyesti ulkona niin en laita koskaan, vaikka olisi -25.
Miksi häpeätte pitkiä kalsareita, mielummin palellutatte itsenne, kyllä olette noloja ja yksinkertaisia.
N49 kirjoitti:
En omista pitkiä alushousuja. Olen nainen ja käytän pikkuhousuja kesällä ja talvella. Vain yöllä otan pikkuhousut pois jalasta.
Ilmankos lakanat sun muut vuodevaatteet tuoksuu sillille! T: Upo.
Villa-silkkipitkikset ovat olleet jo.
Olen kaivannut lämmikettä ohuissa puuvillahousuissa syystuulissa kulkiessani.
Tästä kevääseen, kun ei nämä lämpötilat enää niin korkealla nouse, että ilman pärjäisin.
+5. Olen päivkodissa töissä ja ulkoilua on päivästä riippuen 2-5 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeätte pitkiä kalsareita, mielummin palellutatte itsenne, kyllä olette noloja ja yksinkertaisia.
No en häpeä, laitan ne kun on kylmä ilman, eli siinä -25 asteessa. Mulle nyt vaan ei tule helposti kylmä.
Jo -5 riittää minulle ja laitan jo silloin paksummat sukkahousut päällyshousujen alle. Saan virtsatietulehduksen niin helposti ja joka lisäksi usein nousee munuaisaltaisiin, joten tämä on ihan lääkärin ohjeistus.
Riippuu millaiset housut on jalassa mutta +5 paikoin yleensä alkaa koivet palelemaan ilman kalsareita.
Tuli housut ja pitkät lahkeiset trikot olllt jo viikoja jalassa.Toppa takiin vaihdoin vast edes ja paksumpiin sormikaisiin .Mutta en liiku julkisilla, eikä minulla ole autoa.
Vierailija kirjoitti:
Jo -5 riittää minulle ja laitan jo silloin paksummat sukkahousut päällyshousujen alle. Saan virtsatietulehduksen niin helposti ja joka lisäksi usein nousee munuaisaltaisiin, joten tämä on ihan lääkärin ohjeistus.
Ihmettelin kerran kun luulin jotta tyttö itse riisui pöksyt vällyjen alla. Siinä hommaillessa nosti työntöjen tahtiin jalkojaan. Olikin sukkahousut vielä jalassa.
-30