Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluan adoptoida uuden iehen syrjähypyvauvan, onko isokin sota tiedossa?

Vierailija
27.12.2014 |

Uusi mies sai vauvan yhden yön suhteen vuoden 2013 puolella ja minä tapasin uuden mieheni 2014 alussa- ja vauvan äiti työtön ja lähes varaton ja tosi uupunut juuri eronut yh---

hakuaisin antaa vauvalle paremman kidin ja adoptoida vauvan uuden meheni kanssa ( joka on siis lapsen isä)---miten on---kannattaakko lakimiesten kanssa alkaa vaatia lasta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehesi raiskanut kehitysmaassa jonkun pakkoprostituoidun??

Vierailija
2/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teit tästä jo aloituksen. Ei sinusta ap ole äidiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahda onnistua noin vaan.

Vierailija
4/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin äiti luopuu äitiydestään.

Vierailija
5/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kehitysvammainen?

Vierailija
6/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin törkeä että yrität viedä lapsen sen oikealta äidiltä?

Vierailija
7/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs lapsen isä, onko halunnut lähihuoltajaksi.

Avauksessa murehdit köyhyyttä, voin kertoa ettei materialla korvata äidinrakkautta.

Sinä et ikinä voi olla lapsen äiti, ainoastaan äitipuoli miehesi kautta.

Vierailija
8/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei voi adoptoida mikäli äiti vastustaa. Eikä siinä auta mikään lakimies eikä oikeus. Lähihuoltajuuden voi isä saada, mutta sun adoptio ei onnistu. Huoltajuuskin on siinä ja siinä, harvemmin pientä lasta annetaan noin vaan isälle ja äitipuolelle. Äidissä pitää olla paljon vikaa ja äitiäkin ensin tuetaan sossun puolesta. Lapsi on kuitenkin elänyt äidin kanssa koko ikänsä, ei häntä noin vaan vieraille ihmisille anneta. Se vaan ei ole lapsen edun mukaista. Ja vielä vähemmän saatte jos alatte jankuttaa adoptiosta ja siihen pakottamisesta.

Vierailija
9/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taapero/ lapsi asuu ulkomailla- olen adopitonut aikasemminkin lapsen- mutta Suomesta-

t. ap / ei ole kehitysvammainen/ äö 147

ps minulla on 2 omaa lastakin, kuka testaa SINUT sovitko äidiksi?

Vierailija
10/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos 8 ja 9- teillä oli asialliset vastaukset

lapsi asuu ei eu-maassa

- taaperon äiti on varaton, työtön, ammatiton eikä oma suomalaisen yh-äidin sosiaaliturvaa, koska ei asuu Suomessa ( Suomi on tilastojen mukaan maailman paras maa olla äiti- mutta moni muu maa ei ole sitä)

ja hän on silmin nhden  uupunut- ajattelen lapsen etua- äitypuolen roolikin sopii

- olen ammattikasvattaja ja tekee pahaa nähdä, kun äiti ei jaksa ja lapsi kärsii

t ap

Vierailija
11/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tuo siis tiivistettynä näin: Ap:n mies on saanut lapsen jonkun toisen kanssa ennen kuin alkoi olla yhdessä ap:n kanssa, ja nyt ap. haluaisi adoptoida tämän lapsen.
Olkoon sitten vaikka kuinka uusi mies ja kuinka yhden illan tai kahden vuoden suhde, niin oleellisinta olisi tietää, onko ap:n mies edes ollut tämän lapsen kanssa tekemisissä aiemmin?

Vierailija
12/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:16"]

taapero/ lapsi asuu ulkomailla- olen adopitonut aikasemminkin lapsen- mutta Suomesta-

[/quote]

Edelleen, siihen adoptioon tarvitaan aina äidin suostumus. Muuten se ei onnistu. Sitä ei hyväksy lähtömaan viranomaiset eikä Suomen viranomaiset jollei äiti ole vapaaehtoisesti luovuttanut lasta adoptioon. Kukaan eikä mikään ala pakottaa äitiä adoptioon, eli mitään sotaa ei koskaan tule. Mikään oikeus kun ei voi pakottaa äitiä antamaan lasta sulle. Eikä sossut ala sitä lasta sulle ja miehelles tappelemaan sieltä ulkomailta. Se on ja pysyy siellä äitinsä kanssa. Äidin kotimaan sossut toteaa että huoltajuus on ja pysyy äidillä, eikä miehes voi sille mitään. Huoltajuushan päätetään yleensä lapsen kotimaassa eli miehes on aika heikoilla. Harvemmin nimittäin lapsia ulkomaille annetaan oli äiti sitten miten huono tahansa. Isän ohi menee kaikki äidin sukulaisetkin siellä lapsen kotimaassa. Isälleen lapsi menee vain jos mitään muuta vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
13/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itse suomalainen? 

Vierailija
14/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äö voi olla vaikka 300 mutta äo ei taida kovin iso olla :D Tai taitaa kyllä olla provo. Joka tapauksessa (kun näihin provoihin on aina viihdyttävää vastata), millä perusteella vauva on syrjähypyn tulos, oliko miehesi silloin suhteessa jonkun toisen naisen kanssa? Tehän olette alkaneet seurustella vasta tänä vuonna. Ja ei taitaisi joku isän muutaman kuukauden hoito saada adoptioon miehen lasta vaikka äiti kuolisi :D

Vierailija
15/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on suomalainen , mutta mies ei ole ( mutta on kuitenkin eri kansallisuutta kuin taarero eli eri valtion kansalaisia kuin lapsensa)

t. ap

eli johtopäätös: av:n raadin mukaan ei kannata alkaa taistelemaan ulkomailla asuvan taaperon huoltajuudesta- vaikka lapsi asuu surkeissa olosuhteissa -

KIITOS AV:n raadille- jatkan ruuanlaittoa

t. ap

Vierailija
16/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kaikkia maailman lapsia pelastaa kuitenkaan, ehkä kannattaa keskittyä huolehtimaan mahdollisimman hyvin omien lasten hyvinvoinnista. Maailman hätää voi helpottaa halutessaan vaikka lahjoituksilla tai hankkimalla kummilapsen kehitysmaasta.

Vierailija
17/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunista nimittää miehensä lasta syrjähyppylapseksi varsinkin kun ei ole itse ollut se syrjähypyn "uhri" eli ei ollut petetty osapuoli, koska ap:n suhde hypähtelevään mieheen on alkanut vasta tämän lapsen tuottaneen syrjähypähdyksen jälkeen.

Vierailija
18/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, se olikin syrjähypyvauvva, ei syrjähyppylapsi, anteeksi terminologian sekoitukseni.
T. 18

Vierailija
19/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:34"]

Onpa kaunista nimittää miehensä lasta syrjähyppylapseksi varsinkin kun ei ole itse ollut se syrjähypyn "uhri" eli ei ollut petetty osapuoli, koska ap:n suhde hypähtelevään mieheen on alkanut vasta tämän lapsen tuottaneen syrjähypähdyksen jälkeen.

[/quote] 

Kuulostaa siltä, että niitä syrjähyppylapsia on tulossa vielä lisää...

Vierailija
20/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:16"]

[/quote]

Mikä on äö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi