Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mun lähteä huomenna yksin yöelämään?

Vierailija
22.10.2021 |

En ole useampaan vuoteen käynyt ja mielessä käy sekin että enkai ole nyt jo mikään liian vanha kurppa sinne..ja vielä yksin. Toisaalta olisi hauskaa pitää ilta ulkona ja ystävien puutteesta johtuen ei se auta kuin yksin lähteä.

Tässä kun mammapaituli päällä makaan ja selaan netflixin antia mietin että ehkä en ole vielä muutamaan seuraavaan vuoteenkaan valmis lähtemään...katsotaan josko seuraavia pyöreitä täyttäessäni vihdoin..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että kaverit feidas, niin saat seuraa!

Vierailija
2/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaan. Yksin voi olla tylsää, mutta välillä tutustuu uusiin ihmisiin. Muista koronapassi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Menenkö vain rohkeasti seuraan ja vinkkaan että kaverit lähti muualle ja saako liittyä joukkoon? Onko tämä liian tungettelevaa? Jestas että ihan ahdistaa :D

Miten sinne edes tulisi pukeutua? En nyt ihan niin ikäloppu ole kuin annan ymmärtää, mutta en kyllä sitten teinivuosien ole missää yökerhoissa oleillut... aa olisipa joku tukihenkilö jonka voisi vuokrata siihen asti että pääsee alkuun..

Ap

Vierailija
4/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi on kaiken varalta, mutta käsitin ettei sitä kysellä kuin vain etelässä.. mutta olen valmistautunut.

Ostin myös alkoholia jotta rohkaistuisin lähtemään ja uuden ripsivärin, vedenkestävän. Mietin josko sitä innostuisi jonkun uuden mekonkin...ehkei nyt sentään. Olisikohan fiksua ottaa harja mukaan. Huoh, varmaan jos pääsen lähtemään niin selässäni on koulureppu josta löytyy ensiapupakkaus, eväät, vaihtovaatteet, paperia...

Ap

Vierailija
5/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset siistit vaatteet joissa viihdyt. Ei se sen kummempaa. Ja aina voi lähteä kotiin, kun siltä tuntuu.

Vierailija
6/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde vaan. Yksin voi olla tylsää, mutta välillä tutustuu uusiin ihmisiin. Muista koronapassi :)

Ilman muuta lähdet ulos pailaa.Mitä siellä kotona makaat ja itseäsi arvostelet? Samanlaisia ihmisiä kuin sinä siellä on.Ei parempia,ei huonompia. Lopeta heti itsesi arvostelu!

Vierailija
7/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vähän ripsaria ripsiin ja seikkailunhalua sukkaan! Ei kannata liiaksi jämähtää mukavuusalueelle, se voi myöhemmin harmittaa!

Vierailija
8/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! 😂

Mä kyllä oon niin semmonen jämähtäjätyyppi ettei mitään rajaa. Just tässä googlaan jo valmiiksi taksin numeroa ja teen suunnitelmaa illan kulusta. Että semmoinen heittäytyminen bilelauantaihin.

Vähän ahdistaa ajatus että erottuisin joukosta, mutta tuskin mua siellä kukaan huomaa, edes pahassa. Kyllä mä uskon että juttuseuraa löydän kunhan vaan saan lähdettyä. Oon kova höpöttämään maailman menosta. :D Jospa sitä kohtaisi muitakin vähän vanhempia baariin eksyneitä. Tosin mun kohdalla sinne päätyminen tulee olemaan pitkän ja harkitun suunnitelman tulosta..

Ap

Vierailija
9/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi ja missä asut? Mulla sama tilanne

Vierailija
10/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27.. Edellisestä baarikeikasta reilut 7 vuotta.. 🙄 Asun Etelä-Savossa niin toiveet siitä että ketään täältä mukaani saisin temmattua eivät suoraan sanottuna ole kovin korkealla. Mutta ihan lohdullista että on muitakin pohtimassa pitäisiköhän sitä.

Mä alan olemaan jo ihan täpinöissäni suorastaan kun mietin kaikkia positiivisia lopputulemia, kuten hyvää juttuseuraa, ehkä uskaltautuisin tanssimaan ja saisin nauraa loistaville jutuille. Korkealta on mukava tipahtaa takaisin pohjille kun sitten pääsee sitä oletettua örvellystä seuraamaan.. :D

Ap

Vierailija
11/11 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekki meet sanoo et saaks liittyy seuraan, mun kamut feidas ja kyselet nimii ni eiköhä seura löydy.

Savonlinnasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi