Sijan munuainen kiinnitettiin ihmiseen, mitä osia kaipaat eri eläimiltä?
Tuo puoleksi ihminen puoleksi sika elää onnellisena Yhdysvalloissa.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008351626.html
Mitä elimiä kadehdit eläimiltä, täällä kaivattaisiin häntää (Pölyhuiskuksi) ja kärsää (Ottimeksi!).
Ensimmäinen elin kiinnitetty niin loppu vain hienosäätöä!
Kommentit (13)
Kidukset tai joidenkin kalojen hapenottokyky ihon läpi. Rasvakerros mursuilta ja sähköankeriaan sähköhampaat- muuttaisin veteen asumaan ja saalistaisin itse ruokani. Maalla minua ei enää nähtäisi!
Sian sisäelimistö on lähes identtinen ihmisten kanssa, joten hyvin luulisi toimivan. Ennen synteettistä insuliinia sekin eristettiin sian haimasta.
Susiturkki. Sen haluaisin, keväällä ajeliai vaan turkisbikineiksi ja talveksi antaisi kunnolla kasvaa. Niin musta susiturkki että tietyissä valoissa se hehkuisi lähes sinisenä!
Joskus käyttäisin lisäksi valkoista viittaa, silkkistä, turkki takaisi lämmön!
*Sian
V'ttu, kun nykyään ei osata enää kirjoittaa kunnolla. Ihme palsta tämäkin.
Teitkö aloituksen ihan vain saadaksesi taivuttaa sanan sika väärin? Itse artikkelissahan kyseinen sana on taivutettu oikein ja siinä myös kerrotaan, että tämä kyseinen henkilö ei ole elossa eikä ollut silloinkaan, kun häneen se sian munuaisen siirrettiin.
Kerro ensin, miten olet päätynyt taivuttamaan sika -sanan tuolla tavoin?
Muurahaiskarhun pitkän kielen jolla lipeksiä. Muistan vanhan ufoelokuvan jossa humanoidit näyttivät ihmisiltä mutta heillä oli tuollainen muurahaiskarhun kieli.
Sillä kielellään eräs muukalaisista lipeksi neidon kaulaa häntä takaapäin pidellen!
Vierailija kirjoitti:
*Sian
V'ttu, kun nykyään ei osata enää kirjoittaa kunnolla. Ihme palsta tämäkin.
Ap on trolli. Jos hän olisi tosissaan hän ei taivuttaisi sanaa sika väärin eikä väittäisi tuon ihmisen elävän onnellisina yhtään missään.
Tilhen maksaa. Se voi juoda 4 kertaa ihmisen verran suhteessa painoonsa ilman maksakirroosia. Juominen tapahtuu kyllä tilhen tapauksessa syömällä käyneitä marjoja syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö aloituksen ihan vain saadaksesi taivuttaa sanan sika väärin? Itse artikkelissahan kyseinen sana on taivutettu oikein ja siinä myös kerrotaan, että tämä kyseinen henkilö ei ole elossa eikä ollut silloinkaan, kun häneen se sian munuaisen siirrettiin.
Tottakai se on elossa, ihmissika. Kuka tahansa voi siirtää minkä elimen keneen tahansa eläimeen tai ihmiseen joka EI OLE elossa!
Ihmepalsta tosiaan, ymmärrän hyvin miten Marin voi jatkaa kun tuota tasoa on ihmisten medianlukutaito.
Ja täällä otettaisiin lepakkoiden kyky suunnistaa pimeässä ääniaalloillaan!
🤔🤣