Aion ostaa itselleni herkkukorin viikonlopuksi, ehdota sisältöä!
Rajoitukset: maitoallergia. En syö yleensä punaista lihaa. Alkoholi ei ole välttämätön.
Kommentit (26)
Laita niitä herkkuja, joista itse tykkäät. Hankalaa ehdotella kun ei tiedä mieleisiä. Älä laita niitä joista et tykkää.
Minä tykkään esim. Truben appelsiinisuklaakakusta vaniljajäätelön kera. Sinä et välttämättä tykkää. Helppoa ja hyvää silloin kun ei itse viitsi tai ehdi leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään esim. Truben appelsiinisuklaakakusta vaniljajäätelön kera. Sinä et välttämättä tykkää. Helppoa ja hyvää silloin kun ei itse viitsi tai ehdi leipoa.
Ei taida maitoallergikolle sopia?
Korillinen herkkuja… hmmm…
Yhdelle?
Pullo punaviiniä, s-ryhmällä on sellainen neljän juuston valikoima, katso että on manchegoa seassa. K-kaupasta leipätikkuja ja smetanaa (oma yhdistelmä ja mukava dipata tikkuja siihen, toimii). Sitten vielä tummaa suklaata lisäksi, vähintään 60% sekä ilmakuivattua kinkkua. Tuossa on sellaiset herkut mistä itse nykyään pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida maitoallergikolle sopia?
Kyllä sopii. Vain anafylaksia estää maitotuotteiden käytön.
Sitäpaitsi on myös hyviä vegaanisia jäätelöitä.
Vierailija kirjoitti:
Pullo punaviiniä, s-ryhmällä on sellainen neljän juuston valikoima, katso että on manchegoa seassa. K-kaupasta leipätikkuja ja smetanaa (oma yhdistelmä ja mukava dipata tikkuja siihen, toimii). Sitten vielä tummaa suklaata lisäksi, vähintään 60% sekä ilmakuivattua kinkkua. Tuossa on sellaiset herkut mistä itse nykyään pidän.
Tuo juustolajitelma on hyvä, ostan myös aina joskus...nam..
Hedelmiä, spumantea ja hyvää leipää sekä juustoja.
Juustokakkua, fetapiirakkaa, matala-alkoholisia saunajuomia.
Hehkuviiniä, rypäleitä, pensasmustikoita, Bastogne-mantelikeksejä
kaakaojauhe+kauramaito, ruisleipää tuorejuustolla ja suolakurkulla :P
Itselleni laitan usein juustoja, mustia oliiveja, pähkinöitä tai blue cheese dippi ja maalais-sipsit, jälkkäriksi jätskiä. Juomaksi vichyä tai cokis light.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin tuosta hillon johon dipata vielä noita juustoja.
Kiitos ehdotuksista. Kuten alkuperäisessä viestissä mainitsin, minulla on maitoallergia, joten esim. juustot ei käy (mielelläni toki söisin niitä muuten).
Kaiken sisällön ei tarvitse olla "epäterveellistä". Mutta en terveys edellä mene nyt kun kerrankin on vapaa viikonloppu ihan vain itsekseni. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin tuosta hillon johon dipata vielä noita juustoja.
ketsuppia jeesss
Grillimaustettuja sipsejä ja kaljaa
Vierailija kirjoitti:
Nam, tämä kuulostaa hyvältä! Itse ottaisin vielä lisäksi pistaasipähkinöitä, ovat herkkua
Tässä pari tuotetta.
- Kotimaista Kotipulla (raakapakaste): Valmistusaineissa ei ole maitoa, mutta lisäyksenä toki tuo vakiolause: "saattaa sisältää maitoa".
- Kotimaisia omenoita ja päärynöitä
Sipsiä, jäätelöä, valkoviiniä, uusi didlo. Hyvä iltama.