Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko teinien seurustelu kumppanit "osa perhettä".

Vierailija
22.10.2021 |

Siis voiko esim: minun 16v tyttäreni ollessaan meillä poikaystävänsä kanssa meillä, tyttären lisäksi myös tämä poika syödä meillä jos ruokaa jää yli?

Tai sitten esim: meillä on ollut poikaystävän kanssa vähän tiukemmat säännöt meillä (jos ovat meillä niin tyttären ovi pidetään auki, sekä talossa pitää olla vähintään joku muu samaan aikaan heidän lisäksi. Niin nyt kun seurustelua on jatkunut vähän päältä 6kk niin olen ajatellut vähän löysätä näissä asioissa ja alattelin että saavat vaikka pitää ovea kiinni, kun sitä ollaan niin paljon toivottu. Mitä mietteitä, miten teillä?

Ja tiedän että olen hieman tiukkapipo näissä asioissa, mutta juuri näissä asioissa pitää vähän ollakkin.

( :

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta avioliiton jälkeen.

Vierailija
2/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on osa perhettä silloin kun saa ruokaa niin kaikki lasteni kaverit ovat osa perhettä.

Vierailija
4/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat osa perhettä sitten vasta kun he ovat asuneet kahdestaan vähintään vuoden. Minusta tuollaiset rajat ovat oikein hyvä. Jos olisivat "vain" kavereita niin tuollaiset rajoitukset eivät välttämättä ole tarpeen, mutta jos olet varma heidän seurustelusta niin ihan hyvin menee!

Vierailija
5/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen "kuolen yksin"-ketju

Vierailija
6/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko täältä hyväksyntää? Sairasta toimintaa

Vierailija
7/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö jonkun oikeasti pitää ovi auki jos poikaystävä on huoneessa? Huutista! :D

Vierailija
8/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö jonkun oikeasti pitää ovi auki jos poikaystävä on huoneessa? Huutista! :D

Mitä tarkoitat?

Ap

Vierailija
9/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että poikaystävä saa ruokaa, jos sitä jää yli? Koiran jälkeenkö?

Vierailija
10/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, näissä asioissa ei pidä olla tiukkapipo. Usko pois, aiheutat vain hallaa sinun ja tyttäresi suhteelle. Omasta teini-iästä on sen verran vähän aikaa että kaikki tuo on tuoreessa muistissa.

Nuorille oma rauha, yksityisyys, ovi kiinni, ja sitä poikaystävää kannattaa kohdella ihan vieraanvaraisesti. Jos ei ole varaa ruokkia ylimääräistä suuta, se on asia erikseen.

Jos pelkäät että peitto heiluu, voin luvata että se tulee heilumaan vaikka kuinka kyyläisit. Kyllä nuoret keksii keinot. Varmista vain että tyttäresi on tietoiinsn ehkäisyn oikeaoppisesta käytöstä.

Vierailija
11/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat vaihtavat "seurustelu"kumppania viikon välein. Niitä tulee ja menee kuin linja-autoja. Ei niihin kannata sen enempää huomiota kiinnittää. Jos oma lapsi on tyttö, niin hieman voi katsoa perään, etteivät kollit käytä hyväksi ja käy ainoastaan polkemassa tyttöä.

Vierailija
12/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakarat vaihtavat "seurustelu"kumppania viikon välein. Niitä tulee ja menee kuin linja-autoja. Ei niihin kannata sen enempää huomiota kiinnittää. Jos oma lapsi on tyttö, niin hieman voi katsoa perään, etteivät kollit käytä hyväksi ja käy ainoastaan polkemassa tyttöä.

Yrjöttävä kommentti.

Vierailija
13/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat nyt seurustelleet ilmeisesti jotain 6-9kk ja ovat siis olleet kavereita sitä ennen

Ap

Vierailija
14/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Aina meillä on kaveritkin ruokittu.

Appivanhemmat oli minulle ihan hirveitä aina. Sen sijaan nuoruuden poikaystävän perhe oli aina ihana. Pyrin itse jälkimmäiseen.

Vierailija
15/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lukioikäisenä sellainen poikaystävä jonka kotona ei saanut laittaa ovea kiinni. Ainakaan silloin kun minä olin kylässä. Ehkä ei muulloinkaan.

Vierailija
16/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, näissä asioissa ei pidä olla tiukkapipo. Usko pois, aiheutat vain hallaa sinun ja tyttäresi suhteelle. Omasta teini-iästä on sen verran vähän aikaa että kaikki tuo on tuoreessa muistissa.

Nuorille oma rauha, yksityisyys, ovi kiinni, ja sitä poikaystävää kannattaa kohdella ihan vieraanvaraisesti. Jos ei ole varaa ruokkia ylimääräistä suuta, se on asia erikseen.

Jos pelkäät että peitto heiluu, voin luvata että se tulee heilumaan vaikka kuinka kyyläisit. Kyllä nuoret keksii keinot. Varmista vain että tyttäresi on tietoiinsn ehkäisyn oikeaoppisesta käytöstä.

Käytännössä ymmärrän kommenttisi, mutta jos antaa esim: luvan sille että ovea saa pitää kiinni jos poikaystävä on paikalla niin se antaa helposti kuvan teineille että se mitä he ovat tekemässä olisi jotenkin hyväksyttävää tai okei

Ap

Vierailija
17/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas niin keksimällä keksitty aloitus kuin olla voi.

Kukaan normaali järkinen ihminen ja teinin äiti ei noin kirjoittaisi.

Asialla jälleen sama vakio provoilija, joka työkseen heittelee näitä outoja aloituksia palstalle.

Vai että voiko poikakaveri syödä, jos ruokaa jää yli.  Huh huh, mitä tekstiä!

Häpeä ap. Ja kunnolla.

Vierailija
18/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruokaa jää yli sen jälkeen kun kaikki perheenjäsenet ovat syöneet, eikä kukaan tee lopuista työeväitä, eikä sitä säästetä huomiseksi ja koirakin on saanut osansa, niin sen jälkeen poikaystävälle voi tarjota, mutta ei joka kerta, ettei se ala norkoamaan tahallaan ruoka-aikoina.

Vierailija
19/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi ap mitään hyväksyntää hae.  Hän se tunnetuista tunnetumpikin pysyvä trollailija täällä.

Ikävä sinänsä hänelle, että hänet on niin helppoa ja yksinkertaista tunnistaa, omasta tyylistään.

Vierailija
20/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi ap mitään hyväksyntää hae.  Hän se tunnetuista tunnetumpikin pysyvä trollailija täällä.

Ikävä sinänsä hänelle, että hänet on niin helppoa ja yksinkertaista tunnistaa, omasta tyylistään.

Olen kirjoittellut tänne noin: kerran kuussa, mutten muistaakseni ole ikinä maininnut mitään lapsestani tai hänen suhteistaan

Ap