Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkeintä miehessä on se, että..

Vierailija
22.10.2021 |

Hän on kiinnostunut JUURI MINUSTA eikä vaan etsimässä tai kaipaamassa _jotain_ naista elämäänsä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea haaste, kun naiset on niin samanlaisia. Vai mikä tekee aloittajasta uniikin lumihiutaleen?

Vierailija
2/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on myös suuri syy siihen, että en tee alotteita. En halua, että kukaan enää alkaa suhteeseen mun kanssa ajatuksella "kun se nyt tossa on tarjolla, niin kai sitä vois kokeilla".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten nää naiset, joilla monilla tuntuu olevan ihan sama kunhan on joku äijänkäppänä siinä vieressä joka tykkää.

Vierailija
4/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko itse miehessä kiinnostunut juuri hänestä, vai etsitkö vaan jotakuta rinnalle joka on kiinnostunut juuri sinusta?

Vierailija
5/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko itse miehessä kiinnostunut juuri hänestä, vai etsitkö vaan jotakuta rinnalle joka on kiinnostunut juuri sinusta?

Olen kiinnostunut tällä hetkellä muutamasta miehestä. En varsinaisesti etsi ketään ja siksi en ole deittipalveluissakaan.

Ap

Vierailija
6/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Ihastuvatkohan naiset ylipäänsä koskaan...

Vierailija
7/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Ihastuvatkohan naiset ylipäänsä koskaan...

Minä ihastun ja usein nämä ihastukset kestävät vuosia. Välillä tulee uusia ja joku saattaa jäädä unholaan.

Ap

Vierailija
8/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ulkonäkö ja alun ihastus unohdetaan niin on kaksi asiaa mitkä on naisille tärkeitä. Eniten merkitsee raha. Toinen on iso muna. Mulla ei valitettavasti ole niin paljon sitä rahaa...

Vierailija
9/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä aloituksessa esitetty ajatus on hyvin ongelmallinen.

Mitä kiinnostuneempi olen ollut jostain naisesta niin sitä todennäköisemmin olen saanut pakit.

Mitä vähemmän kiinnostunut olen ollut jostain naisesta niin sitä todennäköisemmin nainen on ollut kiinnostunut musta.

Tämä on taas yksi niistä asioista joita naiset eivät ymmärrä miesten pariutumisessa.

Ei tavismiesten taso riitä niihin naisiin joihin voisi ihastua täysillä, koska naiset ovat hypergamisia.

Miesten on aina tyydyttävä alaspäin.

Vierailija
10/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ulkonäkö ja alun ihastus unohdetaan niin on kaksi asiaa mitkä on naisille tärkeitä. Eniten merkitsee raha. Toinen on iso muna. Mulla ei valitettavasti ole niin paljon sitä rahaa...

Miehenä tiedät paremmin naisten ajatukset? :D

Ap

Vierailija
11/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailija. kirjoitti:

Vaikea haaste, kun naiset on niin samanlaisia. Vai mikä tekee aloittajasta uniikin lumihiutaleen?

Ei. Emme me naiset ole samanlaisia. Sinä olet vain deittaillut naisia, jotka sattuvat olemaan liian samanlaisia keskenään. Kenelläkään heistä ei ole mitään sellaista sinulle tärkeää ominaisuutta, jota muilla tapaamillasi naisilla ei ole. Ehkä jonain päivänä kohtaatkin sellaisen. Tai sitten et. Tuurilla ne isommatkin laivat seilaavat.

Vierailija
12/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset onkin onnellisempia yksinään

Vierailija
13/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö et ole se joku nainen jota lähdetään etsimään?

Vierailija
14/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset onkin onnellisempia yksinään

Olisin onnellisempi, jos saisin seksiä säännöllisesti.

Ap

Vierailija
15/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostuneempi olen ollut jostain naisesta niin sitä todennäköisemmin olen saanut pakit.

Mitä vähemmän kiinnostunut olen ollut jostain naisesta niin sitä todennäköisemmin nainen on ollut kiinnostunut musta.

Tämä on taas yksi niistä asioista joita naiset eivät ymmärrä miesten pariutumisessa.

Ei tavismiesten taso riitä niihin naisiin joihin voisi ihastua täysillä, koska naiset ovat hypergamisia.

En ymmärrä logiikkaasi, että miesten on tyydyttävä alaspäin, koska et kuitenkaan niin todellisuudessa tee. Ihan samalla tavalla se, keneen olet ihastunut ei tyydy alaspäin eli sinuun.

Vierailija
16/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimpiä asioita parisuhteessa on molemminpuolinen luottamus ja molemminpuolinen kunnioitus. Nämä kumpikin ruokkivat rakkautta. Rakkaus taas ruokkii kunnioitusta. Luottamus on tämän kierteen ylläpitävä voima. Jos luottamus menee, lähtee herkästi myös kunnioitus ja rakkaus.

Vierailija
17/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on myös suuri syy siihen, että en tee alotteita. En halua, että kukaan enää alkaa suhteeseen mun kanssa ajatuksella "kun se nyt tossa on tarjolla, niin kai sitä vois kokeilla".

Ap

Eihän tuossa ole mitään järkeä eikä logiikkaa. Miksei miehet voisi ajatella samalla lailla? Jonkun se aloite on tehtävä ja se voi yhtä hyvin olla nainen.

Vierailija
18/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä ovat olleet ne kaksi asiaa joilla ei ole koskaan, ei koskaan ollut mitään merkitystä naisille, raha ja munan koko, kolmas on miehen pituus. Aina ollut naisten suosiossa, 500€ auto, tulot 30 000 vuodessa ja miehen pituus 167cm, muna 13cm seurustellut yli 10 naisen kanssa ja seksisuhteita yli 100 naisen kanssa. Nykyinen vaimo jo 12 vuotta. M36v

Vierailija
19/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se täytyy naiselle esittää, vaikka ihan hyvin naapurin Mirkku ja Pirkko olisivat myös kelvanneet.

Vierailija
20/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä logiikkaasi, että miesten on tyydyttävä alaspäin, koska et kuitenkaan niin todellisuudessa tee. Ihan samalla tavalla se, keneen olet ihastunut ei tyydy alaspäin eli sinuun.

Mistä tiedät että se ihastus on muiden kuin itsensä mielestä tavallista tasokkaampi? Näin usein naisilla, se tavallinen nainen, kuvittelee että on tasokkaampi kuin se tavallinen mies siksi kun on 7 kerrosta meikkiä ja kuvissa ei näytä aidolta kuten mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä