Sopiiko tämä mekko yli 30v ikäiselle?
http://www.hm.com/fi/product/51693?article=51693-B
ja missä tuota voisi pitää? Onko liian bling bling?
Kommentit (13)
No kropastahan se riippuu eikä iästä. Mielestäni tuo mekko sopii talvella ilta-aikaan järjestettäviin juhliin.
Ei ole iästä kiinni vaan käyttäjän vartalosta ja sopivasta tilaisuudesta.
Ei saa olla ollenkaan ylipainoa ja kauniit hoikat sääret ilman suonikohjuja kiitos.
Mä menin tilaamaan tuon. Onkohan tuo ihan mauton. Ja siis ei ole mitään menoa edes, olen perheenäiti. Mikä siinä on että kaikki krumeluuri kiinnostaa? :O
ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:56"]Mä menin tilaamaan tuon. Onkohan tuo ihan mauton. Ja siis ei ole mitään menoa edes, olen perheenäiti. Mikä siinä on että kaikki krumeluuri kiinnostaa? :O
ap
[/quote]
Lähetät takadin jos kaduttaa tainperut koko tilauksen
Pitää olla hyväksyminen ja siro, että tuo näyttää hyvältä. Paljetit kuorrutettu makkarat on no-no...
Hieno on. Voisin itsekin tilata :-)
Uudenvuoden juhliin ja hienoihin pikkujouluihin mustat korkkarit ja ihonväriset sukkahousut, niukasti koruja.
Päiväkodin joulujuhliin ja suvun joulujuhlaan musta pieni neuletakki ja ballerinat, ihonväriset sukkahousut.
Ei kai tuota muut pidäkkään kuin +30v
Kyllä voi ja yli 40- ja 50-vuotiaskin, jos linjat sallivat.
Voisin pitää juhlissa, hieno mekko. Mulla on tollanen suljetulla selällä, mutta musta.
T. 52 v, joka ei näe mekon käytössä ikärajoja, kropparajoitus
Voi sopia. Riippuu tietenkin vartalosta. Sopii yökerhoon tai tosi juhlavaan tilaisuuteen.
Kyllä ja baariin. Asusteet hillitympää.