Miks ihastuksen edessä on vaikeaa olla normaali?
Kun juteltiin niin mietin et onks tukka hyvin ja näyttääkö mun poski paksulta just siitä suunnasta katsottuna mistä hän katsoi 😬 Kamalaa tuntea ittensä niin epävarmaksi. Aikomani hymykin taisi näyttää irvistykseltä. Ja ihan aikuinen, lähes nelikymppinen nainen olen
Kommentit (6)
Mulla oli tollasta nuorena, nykyään en välitä. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun ei tarvitse miettiä onko tukka hyvin, poski paksu ja hymy pelkkä irvistys. Ei, kyllä ja kyllä. Sellaista känniä ei voi kukaan vetää, että näkisi mut hyvännäköisenä.
Haa ei muakaan hyvännäköisenä. Mut ees jos ihmisennäköisenä 👩🦰
Voit pitää itseäsi onnekkaana, jos menet vaikeaksi vain ihastuksen edessä. Itselle saattaa tulla kiusallisia tilanteita jos esim. näen tutun yllättäen ja sattuu huono päivä.
Kokeilepa takeltelematta sanoa ihastuksellesi mustan kissan paksut posket, mustan kissan paksut posket, mustan kissan paksut posket...
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa takeltelematta sanoa ihastuksellesi mustan kissan paksut posket, mustan kissan paksut posket, mustan kissan paksut posket...
Sanon aina kun joku hyvännäköinen tulee vastaan.
Onneksi mun ei tarvitse miettiä onko tukka hyvin, poski paksu ja hymy pelkkä irvistys. Ei, kyllä ja kyllä. Sellaista känniä ei voi kukaan vetää, että näkisi mut hyvännäköisenä.