"Saako" jouluna käydä lenkillä?
Olen syksyn mittaan hurahtanut lenkkeilyyn ja painokin on pudonnut roimasti. Jouluna toki en ajatellut syömisiäni miettiä, mutta koska olen ollut flunssassa lenkkeilemättä nyt viikon, on lenkille hirveä hinku. Huomenna lenkille jo pääsisin, vain viimeiset nuhanrippeet jäljellä. Tuntuu vain jotenkin, että ympäristö olettaa, että pitäisin lenkkeilystäkin joululomaa..Onko pakko?
Kommentit (16)
Jos jouluna saa yölläkin syödä, niin miksei myös vastapainoksi lenkkeillä kun huvittaa... =)
Kyllä sitä kannattaa käydä. Jouluna on oma tunnelmansa kävely/juoksulenkillä :)
Oletko näin uskomattoman avuton muissakin päätöksissäsi?
Minä ainakin käyn juoksulenkillä huomenna heti kun herään.
Minä harrastan kävelylenkkeilyä, ja ainakin näin kaupungissa on juuri jouluna ja muina vastaavina tosi mukavaa käveleskellä, kun on paljon hiljaisempaa kuin normipäivinä.
Outoa on. Olette riippuvaisia juoksusta.
Mä lähden aamulla kuntosalille ryhmätunnille. Ihan täynnä ollut viimeisen viikon. Mä syön niin paljon, että tosi ihanaa, kun on mahdollisuus kuntoiluun jouluaattonakin. =)
Me käydään aina joululenkillä ja sen jälkeen joulusaunaan :)
Talvella hiihdetään. Lenkkeile jossain sisähallilla. Jouluna tuskin on mitään hallia auki.
Vaarallista juosta talvella vaikka olisikin piikit. Voi olla että et juokse kolmeen kuukauteen ja sitten harmittaakin, kun haluaisit juosta lumien sulaessa. Järki käteen.
t. potilas
Saa, mutta vain jos käyttää lenkillä tonttulakkia.
Jouluna menen juoksulenkille, mut pienessäkään nuhassa en.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:59"]Saa, mutta vain jos käyttää lenkillä tonttulakkia.
[/quote]
juu, lakki on ehdoton!
Mä sanonkin mun koirille, että nyt ei mennä lenkille, kun on joulu :(
Kyllä mä ainakin käyn :)