Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää koko joulu

Vierailija
23.12.2014 |

Kaikki on niin onnellisia ja iloisia, kinkut on uunissa, kaapit notkuu herkkuja ja lahjapaketteihin on kääritty kaikki toivelahjat. Itse en saanut ostettua niitä ykköslahjoja lapsille, ruokaa ei ole riittävästi ja olen ihan uuvuksissa ja yksin. Onneks voi tunkea sukulaisille syömään ainakin kahtena päivänä. Iloista ja onnellista joulua kaikille!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo vähän parempi mieli. Eiköhän tästä tuu ihan kelvollinen joulu. Hyvää joulua kaikille <3 oikeasti :)

Vierailija
2/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hali*

Rauhallista joulua ja lämmintä joulumieltä, kaikesta huolimatta!

Vierailija
4/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit halunnut ostaa lapsille? Mitä sait ostettua? Toivottavasti lapset kuitenkin ilahtuvat lahjoista. Hehän  eivät voi tietää, ettei paketissa olekaan se äidin ykköstoive. Tsemppiä jouluusi, onneksi sukulaisissa odottaa ruokapöytä herkkuineen ja toivottavasti hyvää seuraa myös!

Vierailija
5/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:40"]Millä paikkakunnalla asut?
[/quote] Maalla.

Vierailija
6/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itsellä onkin varaa lahjoihin, ruokaa yms..silti tuntuu, että tämä joulu on monelle pelkkä suoritus ja traditio. Pitää tehdä monta miljoona asiaa,juosta kaupoissa. Laittaa kaikki, siivota kaikki, ostaa kaikkea ja happy happy joy joy. Joulun jälkeen vanhukset voidaan taas unohtaa vuodeksi ja paluu arkeen ja kyynisyyteen.

Vierailija
7/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:42"]*hali*

Rauhallista joulua ja lämmintä joulumieltä, kaikesta huolimatta!
[/quote] Kiitos <3

Vierailija
8/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:38"]Kaikki on niin onnellisia ja iloisia, kinkut on uunissa, kaapit notkuu herkkuja ja lahjapaketteihin on kääritty kaikki toivelahjat. Itse en saanut ostettua niitä ykköslahjoja lapsille, ruokaa ei ole riittävästi ja olen ihan uuvuksissa ja yksin. Onneks voi tunkea sukulaisille syömään ainakin kahtena päivänä. Iloista ja onnellista joulua kaikille!
[/quote]

Voi ei :( toisaalta lahjat ei ole niin tärkeitä. Tärkeintä on rakkaus. Ei ne lapset aikuisena muista sitä monta lahjaa saivat vaan sen tunnelman mikä jouluna aina oli <3 rakasta täysillä ja viettäkää rauhallinen joulu, se on tärkeintä. Ei materia.

Vierailija
9/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:42"]Mitä olisit halunnut ostaa lapsille? Mitä sait ostettua? Toivottavasti lapset kuitenkin ilahtuvat lahjoista. Hehän  eivät voi tietää, ettei paketissa olekaan se äidin ykköstoive. Tsemppiä jouluusi, onneksi sukulaisissa odottaa ruokapöytä herkkuineen ja toivottavasti hyvää seuraa myös!
[/quote] Lapsilla oli pari isompaa lahjatoivetta eikä mulla ole niille kuin pehmeitä paketteja :( Toivon, että saavat mummolasta jotain leluja. En tiedä miksi tää alkoi tuntua näin raskaalta yhtäkkiä..

Vierailija
10/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:45"]Vaikka itsellä onkin varaa lahjoihin, ruokaa yms..silti tuntuu, että tämä joulu on monelle pelkkä suoritus ja traditio. Pitää tehdä monta miljoona asiaa,juosta kaupoissa. Laittaa kaikki, siivota kaikki, ostaa kaikkea ja happy happy joy joy. Joulun jälkeen vanhukset voidaan taas unohtaa vuodeksi ja paluu arkeen ja kyynisyyteen.

[/quote] Jep. Ei ollut kovin iloisen oloista väkeä tänään jouluostoksilla.. Kaikkea on PAKKO tehdä ja ostaa.

Vierailija
11/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:38"]Kaikki on niin onnellisia ja iloisia, kinkut on uunissa, kaapit notkuu herkkuja ja lahjapaketteihin on kääritty kaikki toivelahjat. Itse en saanut ostettua niitä ykköslahjoja lapsille, ruokaa ei ole riittävästi ja olen ihan uuvuksissa ja yksin. Onneks voi tunkea sukulaisille syömään ainakin kahtena päivänä. Iloista ja onnellista joulua kaikille!
[/quote]

Voi ei :( toisaalta lahjat ei ole niin tärkeitä. Tärkeintä on rakkaus. Ei ne lapset aikuisena muista sitä monta lahjaa saivat vaan sen tunnelman mikä jouluna aina oli <3 rakasta täysillä ja viettäkää rauhallinen joulu, se on tärkeintä. Ei materia.
[/quote] Niin kai sitten.

Vierailija
12/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:38"]Kaikki on niin onnellisia ja iloisia, kinkut on uunissa, kaapit notkuu herkkuja ja lahjapaketteihin on kääritty kaikki toivelahjat. Itse en saanut ostettua niitä ykköslahjoja lapsille, ruokaa ei ole riittävästi ja olen ihan uuvuksissa ja yksin. Onneks voi tunkea sukulaisille syömään ainakin kahtena päivänä. Iloista ja onnellista joulua kaikille!
[/quote]

[/quote] Niin kai sitten.
[/quote]

Usko pois.

Äitini on leski ja isä kuoli kun olin lapsi. En tosiaan muista lahjoja vaan sen tunnelman mikä jouluna oli. Sain yhden lahjan veljeni kanssa, mutta ruokaa oli ihan riittävästi :) kaikki oli kotitekoista ruokaa..

Vierailija
13/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä komppaan tätä ei materiaa vaan rakkautta ja oikeasti lämmintä yhdessäoloa -meininkiä. Olen 24, vanhempani eronneet ja lähinnä lämmöllä muistelen kun yhdessä aamulla herättiin katsomaan Joulupukin kuumaa linjaa ja Lumiukkoa. Aina tietenkin eniten odotti lahjoja, mutta enemmän kuin se saamatta jäänyt paras barbitalo tai vääränlainen kännykkä, jäi mieleen se ihana tunne kun on joulu. Varmasti teille tulee ihanaa yhdessä, älä sure lahjoista. :) Joulu on niin niin paljon muutakin.